etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ به زودی نسخه بتا One UI 5.0 بر پایه اندروید ۱۳ را منتشر می‌کند

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
سامسونگ به زودی نسخه بتا One UI 5.0 بر پایه اندروید ۱۳ را منتشر می‌کند

پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۳ به. صورت رسمی معرفی شده است و کاربران اولیه، مانند گوشی‌های گوگل پیکسل، حالا می‌توانند آن را امتحان کنند. البته سامسونگ هنوز هیچ پیش‌نمایشی ارائه نکرده است. با این حال، گزارش‌هایی نشان می‌دهند که سامسونگ به سرعت در حال کار روی One UI 5.0 است. مشخص است که این رابط کاربری بر پایه اندروید ۱۳ کار می‌کند و به طور دقیقی سفارشی‌سازی شده است. به گفته Sammobile، سامسونگ احتمالا نسخه بتا One UI 5.0 را در ماه جولای (تیر ۱۴۰۱) و نسخه رسمی آن را اواخر ۲۰۲۲ عرضه کند.

طبق معمول، مدل‌های بالارده سامسونگ اولین‌هایی هستند که One UI 5.0 را دریافت می‌کند. برای مثال، سری گلکسی S22، گلکسی زد فول ۴، گلکسی زد فلیپ ۴ و دیگر مدل‌های جزو این دسته هستند. گوگل اندروید ۱۳ برای دستگاه‌های دارای نمایشگر بزرگ بهینه کرده است و طراحی رابط کاربری را تقویت کرده است و به اپلیکیشن‌های بیشتر اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه با دستگاه‌های اندرویدی با اندازه‌های مختلف سازگار شوند و تجربه کاربری اپلیکیشن را بهتر می‌کند.

سامسونگ به زودی نسخه بتا One UI 5.0 بر پایه اندروید ۱۳ را منتشر می‌کند-1

بنا به گزارش‌ها، گوگل سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O در ماه می ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) معرفی می‌کند. این شرکت نسخه رسمی اندروید ۱۳ را نیز در نیمه دوم سال میلادی معرفی خواهد کرد. سامسونگ علاوه بر One UI 5.0، روی One UI 4.1.1 نیز برای گوشی‌های تاشو آینده خود کار می‌کند. با این حال، این نسخه فقط منحصر به چند گوشی خواهد بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizchina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :

Abolfazlkaviani گفت:

اندرویید ۱۴ برا سامسونگ گلکسی m12 میاد

Parsalip گفت:

سلام آیا اندروید ۱۴ برای گلکسی. M12 میاد؟؟