etebarkala snappay
etebarkala snappay

نسخه بتا One UI 4 احتمالا به زودی منتشر می‌شود

5
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش
نسخه بتا One UI 4 احتمالا به زودی منتشر می‌شود

سامسونگ به تازگی نسخه پایدار One UI 3.1.1 را برای سری گلکسی S21 عرضه کرده است و به نظر می‌رسد که انتشار اولین نسخه بتا از One UI 4 دور از دسترس نیست.

به گفته یکی از حساب‌های فروم انجمن سامسونگ ( بنا به گفته TizenHelp) ، این شرکت اواسط ماه سپتامبر آزمایش اولین نسخه بتا از One UI 4 را آغاز می‌کند. این حساب کاربری اعلام کرده است که آپدیت بتا ابتدا برای دستگاه‌های سری S21 عرضه می‌شود.

با اینکه این حساب گفته که شخصی حرفه‌ای است و امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به توسعه‌دهندگان را دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم که این ادعا را با کمی اغماض نگاه کنید. با این وجود، شواهد دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد TizenHelp به انتشار نسخه بتا One UI 4 اشاره می‌کند.

این نشریه مدعی است که سامسونگ در حال ساخت نسخه جدید بتای رابط‌کاربری برای سری گلکسی S21 در کره جنوبی است. این نسخه با شماره ساخت G991NKSU3ZUHE شناخته می‌شود که در حرف «Z» نشان از بتا بودن این نسخه دارد. این منبع ادعا می‌کند که نسخه بتای جدید قرار است ماه آینده منتشر شود.

احتمال عرضه اندروید 12 برای سری گلکسی S21

اشاره دیگری در Geekbench رویت شده است. با اینکه می‌توان فهرست‌های معیار را به راحتی جعل کرد؛ اما در این فهرست گلکسی S21 اولترا با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ آورده شده است که نشان می‌دهد سامسونگ می‌تواند همین حالا این مورد را آزمایش کند.

این مطلب را هم بخوانید: سامسونگ Galaxy A20s اندروید 11 را دریافت می‌کند

در جای دیگر، سامسونگ یکی از ماژول‌های Good Lock خود را به اندروید ۱۲ به روز کرده است و اولین ماژولی که پشتیبانی می‌شود One Hand Operation Plus است و تغییرات آپدیت آن به اندروید ۱۲ اشاره می‌کند. این مسئله نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده کردن برنامه‌های خود برای رابط‌کاربری جدید است.

سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد One UI 4 اعلام نکرده است؛ اما با تمام این شواهد می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از رابط کاربری جدید سامسونگ فاش شود. می‌توان زمان انتشار One UI 4 را از اعلان اپلیکیشن Samsung Members متوجه شد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.androidauthority.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :