etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ اگزینوس ۲۲۰۰ را همراه با خانواده S22 معرفی خواهد کرد

0
(0)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
سامسونگ اگزینوس ۲۲۰۰ را همراه با خانواده S22 معرفی خواهد کرد

قرار بود پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ دو روز پیش معرفی شود؛ اما این اتفاق رخ نداد و شایعات از مشکلات پشت پرده خبر می‌دادند. حالا یکی از مقامات سامسونگ با Business Korea تماس گرفته و گفته که همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد؛ در عوض، این پردازنده همزمان با سری گلکسی S22 معرفی می‌شود:

ما در حال برنامه‌ریزی رونمایی از پردازنده جدید خود در زمان معرفی گوشی هوشمند جدید سامسونگ هستیم؛ هیچ مشکلی در تولید و عملکرد این پردازنده وجود ندارد.

اگر یادتان باشد، پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ دو روز قبل از رونمایی از گلکسی S21 معرفی شد؛ بنابراین، رونمایی از تراشه جدید، یک ماه زودتر کار درستی نیست. نکته مهم دیگر، رفع مشکلاتی است که پردازنده سال گذشته با این دست به گریبان بود.

این صاحب منصب سامسونگ، انگشت اتهام خود را به سمت پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 نشانه گرفته است:

انتظار می‌رفت که GPU جدید مشکلات اگزینوس ۲۱۰۰ را حل کند. ما قصد داریم با بارگذاری پردازنده‌های گرافیکی برای بازی‌ها در گوشی‌ها، رقابتی بودن خود را افزایش دهیم.

سامسونگ اگزینوس ۲۲۰۰ را همراه با خانواده S22 معرفی خواهد کرد-1

همانطور که احتمالا قبلا شنیده‌اید، اولین تراشه گوشی هوشمندی خواهد بود که از معماری RDNA 2 شرکت AMD استفاده می‌کند و به لطف این معماری، اولین تراشه‌ای خواهد بود که امکان پشتیبانی سخت‌افزاری ری تریسینگ را فراهم می‌کند. سامسونگ هنوز تاریخ رسمی معرفی سری گلکسی S22 را تایید نکرده است؛ اما رسانه‌های کره‌ای گزارش می‌دهند که این اتفاق در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) رخ خواهد داد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :