etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ ۲۰۵ میلیارد دلار برای گسترش برنامه‌های تجاری‌اش هزینه خواهد کرد

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
سامسونگ 205 میلیارد دلار برای گسترش برنامه‌های تجاری‌اش هزینه خواهد کرد

گروه سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان، از طرح توسعه جدیدی رونمایی کرد که براساس آن این غول فناوری کره جنوبی قصد دارد حدود ۲۴۰ تریلیون وون، یعنی حدود ۲۰۵ میلیارد دلار هزینه کند.

سامسونگ به عنوان بخشی از برنامه، طی سه سال آینده حدود ۴۰ هزار نفر را استخدام می‌کند: چون این شرکت به سمت فناوری‌های نسل بعدی حرکت می‌کند. شرکت‌های زیرمجموعه نیز برای تحقیق و توسعه و همچنین خرید شرکت‌های دیگر هزینه خواهند کرد.

این شرکت فاش کرده است که ۱۸۰ تریلیون وون را برای هزینه در کشور کره جنوبی اختصاص می‌دهد و قصد دارد ۱۰ هزار نفر دیگر را در این مدت استخدام کند. لازم به ذکر است که این طرح توسعه جدید شامل هزینه‌هایی است که قبلاً توسط سامسونگ ارائه شده بود.

این غول فناوری کره جنوبی قصد دارد ۱۵۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ سرمایه گذاری کند تا بیشتر در زمینه ساخت پردازنده پیشرفت کند. همچنین انتظار می‌رود که سرعت رشد این شرکت زیاد باشد؛ زیرا لی جائه یونگ (Lee Jae-yong) که اوایل سال جاری به جرم رشوه به زندان محکوم شده بود، در حال حاضر به طور مشروط از زندان آزاد شده است.

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه شرکت سامسونگ

اکنون انتظار می رود سامسونگ کارخانه نیمه‌هادی خود در ایالات متحده را بیشتر توسعه بدهد. سامسونگ برای این شرکت حدود ۱۷ میلیارد دلار هزینه کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پردازنده در جهان است و پس از خروج هواوی از بازار، با شرکت تولید نیمه هادی تایوان (TSMC) رقابت می‌کند. سامسونگ طبق این برنامه قصد دارد از نظر فناوری به جای اهداف کوتاه مدت، با چشم‌انداز بلندمدت پیش برود.

سامسونگ علاوه بر این به دنبال گسترش تجارت دارویی بیولوژیکی خود از طریق شرکت‌های تابعه خود، Samsung Biologics و Samsung Bioepisit است. این گروه علاوه بر سه کارخانه فعلی که با هدف شروع تولید واکسن فعالیت می‌کنند، دو کارخانه جدید نیز ایجاد خواهد کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :