etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ با افزایش ۴۰۰ درصدی تحویل گوشی‌های تاشوی 5G در سال ۲۰۲۱، به یک موفقیت بزرگ دست یافته است

5
(1)
طاهره محزون
2 سال پیش
سامسونگ با افزایش ۴۰۰ درصدی تحویل گوشی‌های تاشوی 5G در سال ۲۰۲۱، به یک موفقیت بزرگ دست یافته است

در سال ۲۰۱۹ پس از تاخیر برای رفع برخی از مشکلاتی که اینفلوئنسرها کشف کره بودند، سامسونگ گلکسی فولد را عرضه کرد. فضای زیادی برای بهبود وجود داشت، به‌خصوص با نمایشگر خارجی ۴.۶ اینچی که برای تایپ راحت کوچک بود. بنابراین زمانی که سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ را در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد، اندازه نمایشگر خارجی به ۶.۲ اینچ افزایش یافت و تقریبا اندازه کامل پنل را پوشش داد در حالی که صفحه نمایش داخلی از ۷.۳ اینچ به ۷.۶ اینچ رسید.

سامسونگ همچنان به افزودن نوآوری‌ها به گوشی‌های تاشو ادامه می‌دهد

امسال سامسومگ نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را به نمایشگر خارجی اضافه کرد تا با نرخ نوسازی که قبلا در نمایشگر تبلت ارائه شده بود مطابقت داشته باشد و یک گزینه ۵۱۲ گیگابایتی اضافه کرد. در مورد گلکسی زد فلیپ ۳، بزرگ‌ترین پیشرفت در آن مدل، علاوه‌بر چیزهای اضافی روی نمایشگر خارجی، قیمتی بود که مدل پایه آن ۹۹۹.۹۹ دلار بود. هر دو مدل همچنین برای اولین بار در گوشی‌های تاشو، حفاظت آب IPX8 را اضافه کردند.

سامسونگ همچنان به افزودن نوآوری‌ها به گوشی‌های تاشو ادامه می‌دهد

نتیجه نهایی، نتیجه بسیار بهبودیافته‌ای برای گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بود. در حالی که این شرکت دقیقا درآمد دستگاه‌های تاشو خود را منتشر نکرد، اشاره کرد که در اولین ماه عرضه آن‌ها، فروش هر دو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ از «کل فروش انباشته دستگاه‌های تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۰» فراتر رفت. و دیروز سامسونگ یک پست وبلاگ جدیدی منتشر کرد که با استناد به داده‌های Counterpoint Research بیان می‌کرد که محموله‌های دستگاه‌های تاشو آن در سال ۲۰۲۱ چهار برابر تعداد تحویل‌شده در سال ۲۰۲۰ (که بالاتر از پیش‌بینی افزایش سه برابری تحلیل‌گران بود) افزایش یافت.

خبر مهم در این‌جا این است که گوشی‌های تاشو بیشتر به جریان اصلی تبدیل شده‌اند و لزوما دیگر به عنوان یک دستگاه جدید دیده نمی‌شوند. در واقع، نوآوری در وسایل تاشو مصرف‌کنندگان را به سمت تغییر برند سوق می‌دهد. بر اساس آمار خود سامسونگ، ۱۵۰ درصد بیشتر از مشتریانی که برای خرید گلکسی زد فلیپ ۳ اقدام به خرید گلکسی زد فلیپ ۳ کرده‌اند، برندهای گوشی هوشمند خود را تغییر  داده‌اند و ۱۴۰ درصد بیشتر از تعداد مصرف کنندگانی که برای خرید گلکسی S21 تغییر نظر داده‌اند.

سامسونگ می‌گوید که «توضیح ساده برای این افزایش عظیم این است که هر دو دستگاه سری گلکسی Z ویژگی‌های متمایزی را ارائه می‌دهند که برای مشتریان خاص جذاب است، به گونه‌ای که هیچ گوشی هوشمند دیگری قبلا نداشته است.» سامسونگ یک نظرسنجی از خریداران انجام داد و متوجه شد که مصرف‌کنندگان گلکسی زد فلیپ ۳ را به دلیل «طراحی شیک»، قابل حمل بودن دستگاه و شکل زیبای تاشوی آن خریداری کرده‌اند.

خریداران Flip 3 نیز به دلیل داشتن نمایشگر بزرگ‌تر جذب شدند که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن دستگاه، کارهای بیشتری را انجام دهند. این یک ویژگی مهم به ویژه برای کسانی بود که وقتی گوشی را باز می‌کنند نگران حریم خصوصی خود هستند.

چیزی که مشتریان را به Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 جذب کرد

چیزی که مشتریان را به Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 جذب کرد

بنابراین چه چیزی خریداران Galaxy Z Fold 3 را برای خرید آن جذب کرد؟ این نظرسنجی نشان داد که مصرف‌کنندگان به دلیل نمایشگر بزرگ گوشی که مزیت‌هایی مانند بهبود عملکرد چندوظیفه‌ای و بهره‌وری از جمله قلم S را ارائه می‌کند، به آن جذب شده‌اند. سامسونگ حتی با گفتن این جمله که «واضح است که هر دو دستگاه به مصرف‌کنندگان انگیزه بیشتری می‌دهند تا به گوشی‌های تاشو روی بیاورند، حتی اگر به معنای تغییر برند یا سیستم‌عامل باشد، که به آیفون ضربه می‌زند.»

سامسونگ بر این باور است که علاقه به دستگاه‌های تاشو در آینده افزایش خواهد یافت، زیرا مردم بیشتر در مورد کارهایی که این دستگاه‌ها می‌توانند انجام دهند یاد می‌گیرند. این شرکت می‌گوید که نوآوری‌هایی دارد که در سال‌های آینده راه خود را به مشتریان باز خواهد کرد. سامسونگ به لطف موفقیتی که در صنعت گوشی‌‌های تاشو داشته است، اعتماد‌به‌نفس زیادی را به دست آورده است. سامسونگ می‌گوید که «با فناوری‌های پیشروتر، همچنان در رده تاشوها پیشتاز خواهد بود».

سامسونگ برای اینکه بتواند به نوآوری در این فضا ادامه دهد، می‌گوید همزمان با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و شرکت‌هایی در این صنعت مانند گوگل، سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه انجام می‌دهد. گوگل همچنان به همکاری با سامسونگ برای بهینه‌سازی برنامه‌های محبوب خود مانند  Duo، جی‌میل، یوتیوب و گوگل‌مپ برای گوشی‌های تاشو ادامه می‌دهد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.phonearena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :