etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ گلکسی A13 5G به طور رسمی در آمریکا معرفی شد

3
(2)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
سامسونگ گلکسی A13 5G به طور رسمی در آمریکا معرفی شد

گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G که اخبار زیادی در موردش فاش شده بود، سرانجام، دیروز توسط سامسونگ ایالات متحده به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی ارزان‌ترین دستگاه مجهز به فناوری 5G تا به امروز است و از فردا توسط AT&T با قیمت فقط ۲۴۹.۹۹ دلار یا با طرح اقساط ۶.۹۵ دلاری سه ساله، به فروش می‌رسد. پس از آن، این گوشی در ماه ژانویه در T-Mobile به فروش می‌رسد.

گلکسی A13 5G دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل به بریدگی V شکل در بالا، پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A13 5G به طور رسمی در آمریکا معرفی شد-1

در پنل پشت، سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مکاپیکسلی قرار گرفته که در دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق، آن را همراهی می‌کنند؛ در حالی که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز درون ناچ نمایشگر جا خوش کرده است. این گوشی که اندروید ۱۱ بهره می‌برد دارای ابعاد ۸.۸×۷۶.۵×۱۶۴.۵ میلی‌متر است و حسگر اثر انگشت در پنل کناری و جک ۳.۵ میلی‌متری نیز، از دیگر مشخصات آن هستند.

سامسونگ گلکسی A13 5G به طور رسمی در آمریکا معرفی شد-2

گلکسی A13 5G قرار است در ایالات متحده به گلکسی A03s ملحق شود که ماه آگوست (مرداد) در سایر بازارها معرفی شده بود. این گوشی در ماه ژانویه در سایت‌های AT&T، T-Mobile، Verizon و Samsung.com با قیمت ۱۵۹ دلار در دسترس خواهد بود.

گلکسی A03s که در سطح بین‌المللی عرضه شده داری نمایشگری شبیه به نمونه استفاده شده در A13 5G است؛ اما نرخ نوسازی آن استاندارد و ۶۰ هرتز است. پردازنده به کار رفته در این گوشی مدیاتک Helio P35 با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل ارتقا است. دوربین پشتی A03s سه‌گانه بوده که سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق را شامل می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی و اندروید ۱۱ اشاره کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :