etebarkala snappay
etebarkala snappay

گلکسی Z Flip 3 آن‌طور که انتظار داشتیم ارزان نیست

5
(1)
طاهره محزون
3 سال پیش
Galaxy Z Flip 3 leaks

شایعات و حاشیه‌ها درباره گوشی تاشوی سامسونگ بسیار جالب توجه است. سامسونگ قصد داشت روی نسخه Lite این گوشی کار کند اما به دلیل کمبود تراشه، روند آن فعلا متوقف شده است. قبلا عکس‌هایی از نسخه Thom Browne Edition فاش شده بود اما این بار احتمالا با اخباری پیرامون قیمت احتمالی دستگاه روبرو هستیم. 

طبق گفته FrontTron، گوشی Galaxy Z Flip 3 احتمالا با قیمت ۱۲۴۹ دلار وارد بازار می‌شود. با توجه به اینکه این گوشی حدود ۱۰۰ دلار از گوشی Galaxy Z Flip، ارزان‌تر است؛ می‌توانیم بگوییم این تخمین قیمت مناسب به نظر می‌رسد. همچنین شایعات منتشر شده ادعا می‌کنند که این گوشی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت روانه بازار می‌شود. البته اطلاعات دقیق‌تری درباره رم و حافظه داخلی این گوشی نداریم. به نظر می‌رسد که Galaxy Z Flip 3 در چهار رنگ مشکی، سبز زیتونی، بنفش و بژ عرضه شود. انتظار می‌رود که Galaxy Z Flip 3 روز ۱۱ آگوست وارد بازار شود.

samsung Galaxy Z Flip 3 colors

شایعات حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد نسخه Galaxy Z Flip 3 Lite را تولید کند اما این نسخه نیز به سرنوشت سری Note دچار شد و روند تولید آن متوقف شده است. البته ممکن است در آینده نسخه مقرون‌ به صرفه‌تری از این گوشی تولید شود. بنابراین باید تا سال آینده صبر کنیم تا ببینیم آیا این شایعات به حقیقت تبدیل می‌شوند یا خير.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعpocketnow.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :