etebarkala snappay
etebarkala snappay

از رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2022 چه انتظاری داریم؟

5
(3)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
از رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2022 چه انتظاری داریم؟

غول فناوری کره‌ای فردا چهارشنبه ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران نمایشگاه سالانه خود را برگزار خواهد کرد. سامسونگ امسال با شعار راهی جدید برای انعطاف، این نمایشگاه را برگزار می‌کند. در این رویداد دست کم شاهد سه رونمایی بزرگ از جمله گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۴ (Galaxy Z Fold 4)، گلکسی زد فیلیپ ۴ (Galaxy Flip 4) و در نهایت هدفون Galaxy Buds 2 Pro خواهیم بود.

این مراسم را باید یکی از پربارترین مراسم اخیر سامسونگ دانست که قرار است انبوهی از دستگاه‌ها و ابزارهای مختلف در آن معرفی شوند. انتظار می‌رود این رویداد حداقل یک ساعت طول بکشد، اگرچه ممکن است تا ۹۰ دقیقه و یا حتی بیشتر نیز به طول انجامد. پیشتر، سامسونگ این رویداد را در ۲۰ ژوئن با انتشار یک تیزر مرموز تایید کرده بود.

در ادامه می‌توانید نگاهی به جدول زمانی پخش این رویداد در سراسر نقاط جهان داشته باشید.

  • تهران، ایران: ساعت ۵:۳۰ عصر
  • لس آنجلس، کالیفرنیا: ساعت ۶ صبح PST
  • نیویورک، نیویورک: ۹ صبح به وقت شرقی
  • هالیفاکس، کانادا: ساعت ۹ شب AST
  • لندن، بریتانیا: ساعت ۲ بعدازظهر BST
  • برلین، آلمان: ساعت ۳ بعد از ظهر CEST
  • دهلی، هند: ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر IST
  • سیدنی، استرالیا: ساعت ۱۱ شب AEST
  • سئول، کره جنوبی: ساعت ۱۰ شب KST

نحوه تماشای پخش زنده Galaxy Unpacked 2022 چگونه خواهد بود؟

درست مانند رویدادهای Galaxy Unpacked سال قبل، امسال نیز Galaxy Unpacked 2022 یک رویداد مجازی خواهد بود. سامسونگ، رویداد Galaxy Unpacked را به صورت زنده در Samsung.com/unpacked پخش خواهد کرد. همچنین می‌توانید رویداد Unpacked این هفته را از طریق کانال YouTube سامسونگ تماشا کنید.

سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked 2022 چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟

رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2022 تقریباً دقیقاً ۱۲ ماه پس از Unpacked 2021 برگزار می‌شود. از آنجایی که در Unpacked 2021 سامسونگ Z Fold 3 و Z Flip 3 را معرفی کرد، انتظار می‌رود در رویداد فردا نیز، سامسونگ جانشینان این دو مدل از گوشی خود، یعنی Z Flip 4 و Z Fold 4 را معرفی کند. انتظار می‌رود هر دو گوشی Z Fold 4 و Z Flip 4 نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقای جزئی اما مهمی داشته باشند. سامسونگ Flip 4 باید باتری بزرگ‌تری داشته باشد، در حالی که به نظر می‌رسد Z Fold 4 دارای ارتقاء دوربین و نسبت ابعاد متفاوت در نمایشگر باشد.

گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 ستاره رویداد Galaxy Unpacked 2022

ستاره برنامه فردا عصر سامسونگ بی شک گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 خواهد بود که سامسونگ برای طراحی این گوشی هوشمند از گلکسی S22 Ultra الهام گرفته است. همانطور که گفته شد زد فولد ۴ به تراشه‌ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود و احتمالاً ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی خواهد داشت. این ستاره سامسونگ احتمالاً به گواهی IPX8 مجهز خواهد بود که تنها در برابر نفوذ آب مفاوم است. همچنین بهره‌گیری از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر به همراه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با زوم ۳ برابری و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی تاشو محسوب می‌شود.

گوشی گلکسی Z Flip4 با نماشگر ۶.۷ اینچی

اگرچه ستاره برنامه فردا عصر سامسونگ گلکسی Z Fold 4 خواهد بود، اما نباید از گلکسی Z Flip 4 غافل شد. گلکسی Z Flip4 به نماشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به تراشه‌ اسنپدارگون 8 پلاس نسل 1، باتری ۳,۷۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی با شارژر 25 واتی، ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی اشاره کرد.

هدفون‌های بی‌سیم Galaxy Buds 2 Pro با باتری بزرگ‌تر

همچنین باید منتظر معرفی هدفون‌های بی‌سیم Galaxy Buds 2 Pro نیز باشیم. شایعات حاکی از آن است که این هدفون بی‌سیم بعدی سامسونگ می‌توانست پیش از رویداد فردا معرفی شود اما سامسونگ تعمدا معرفی آن را به رویداد فردا موکول کرده است.

رندرهای غیررسمی فاش شده هدفون جدیدی با طراحی مشابه Galaxy Buds Pro فعلی را نشان می‌دهد که تفاوت اصلی آن در رنگ بنفش جدید است. در همین حال، آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد Buds 2 Pro برای حذف نویز پیشرفته هوشمند به درایورهای ۱۰ میلی‌متری و پشتیبانی از 360 Audio مجهز است. همچنین شایعه شده است که این هدفون‌ از کدک صوتی 24 بیتی پشتیبانی کرده و زمزمه‌هایی درباره باتری بزرگ‌تر شنیده می‌شود.

ساعت گلکسی واچ ۵ نسخه به‌روز شده واچ ۴

هنوز مشخص نیست که سامسونگ در رویداد فردا از ساعت گلکسی واچ ۵ خود رونمایی کند. انتظار می‌رود معرفی این ساعت به زمانی دیگر موکول شود. به نظر می‌آید گلکسی واچ ۵ باتری حجیم‌تری نسبت به نسل قبلی دارد. پیش از این هم رندرهای گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو منتشر شدند. می‌توان گفت این خانواده‌ی جدید درواقع نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ی گلکسی واچ ۴ است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :