etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ گلکسی S20 FE 2022 را برای بازار کره جنوبی معرفی کرد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
سامسونگ گلکسی S20 FE 2022 را برای بازار کره جنوبی معرفی کرد

سامسونگ بی‌سروصدا از گلکسی S20 FE 2022 را به طور انحصاری برای بازار کره جنوبی معرفی کرد. این دستگاه برای خرید در بازار داخلی به وسیله اپراتورهای شریک سامسونگ در دسترس است.

گلکسی S20 FE 2022 از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. درون حفره نمایشگر این گوشی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جای گرفته است. برای دوربین‌های سه‌گاننه پشت نیز شاهد حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر هستیم.

گلکسی S20 FE 2022 از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ و پشتیبانی آن از شارژ وایرلس در دست نیست. به علاوه، هنوز مشخص نیست که گوشی مذکور از اندروید ۱۲ استفاده می‌کند یا اندروید ۱۱.

شاسی گلکسی S20 FE 2022 از گواهی IP68 برای محافظت در برابر آب برخوردار است. در بخش امنیت، حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر را داریم. طبق گفته GSMArena، این نسخه، دقیقا همان گلکسی S20 FE است که سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده بود؛ با این تفاوت که هدست AKG این بار داخل جعبه موجود نیست.

هنوز مشخص نیست که گلکسی S20 FE 2022 به غیر از کره جنوبی در دیگر بازارها نیز عرضه می‌شود یا خیر. این گوشی برچسب قیمتی حدود ۵۷۴ دلاری دارد و در رنگ‌های سفید (Cloud White)، نیلی (Cloud Lavender) و لاجوردی (Cloud Navy) به فروش می‌رسد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :