etebarkala snappay
etebarkala snappay

تاریخ معرفی گلکسی M04 سامسونگ فاش شد

5
(1)
شکیبا گیلانی
1 سال پیش
تاریخ معرفی گلکسی M04 سامسونگ فاش شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند گلکسی M04 در هند است. این گوشی هوشمند یک دستگاه سطح پایه و اقتصادی خواهد بود که سرانجام تاریخ معرفی آن از طریق یک تبلیغ آمازون هند فاش شده است.

بر اساس این تبلیغات، گلکسی M04 در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر ماه)، ساعت ۱۲ ظهر در هند معرفی خواهد شد. همچنین این تبلیغات برخی از مشخصات کلیدی گلکسی M04 را نیز فاش کرده است.

سامسونگ گلکسی M04 در رنگ‌های سبز و آبی در دسترس خواهد بود. همچنین، این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم (شامل رم مجازی) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. سامسونگ گلکسی M04 دارای تنظیمات دوربین دوگانه در پشت بوده و دوربین سلفی نیز در قسمت جلویی آن قرار دارد. همچنین، دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست فریم این دستگاه تعبیه شده است.

طبق گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود گلکسی M04 سامسونگ با برچسب قیمت ۹۰۰۰ روپیه (۱۱۰ دلار) عرضه شود. سایر ویژگی‌های این گوشی هنوز مشخص نیست و بنابراین در ادامه مروری بر شایعاتی که قبلا منتشر شده‌اند خواهیم داشت.

سامسونگ گلکسی M04 به احتمال زیاد دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی HD+ با ناچ قطره‌ای خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود پردازنده این دستگاه MediaTek Helio P35 باشد که حداکثر از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود دوربین‌های سامسونگ گلکسی M04 دارای یک سنسور دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باشند. این دستگاه به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. در نهایت، می‌توان انتظار داشت که Samsung Galaxy M04 با اندروید 12 Go Edition معرفی شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :