etebarkala snappay
etebarkala snappay

احتمال معرفی Samsung Galaxy Fit3 در اوایل سال ۲۰۲۳

5
(1)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
احتمال معرفی Samsung Galaxy Fit3 در اوایل سال ۲۰۲۳

در حالی که گلکسی واچ از اقبال بلندی در بازار برخوردار بوده، سامسونگ اقدام به ساخت مچ‌بندهای هوشمند کرده است. مچ‌بند Samsung Galaxy Fit برای نخستین بار در سپتامبر ۲۰۲۰ در کنار گلکسی تب A7 معرفی شد و تا کنون نسخه جدیدتری از آن معرفی نشده است. اکنون انتظار می‌رود Samsung Galaxy Fit3 در اواخر سال جاری و یا اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی شود.

شعبه کره‌ای انجمن سامسونگ در پاسخ به کاربری که از تاریخ معرفی این مچ‌بند سوال پرسیده بود گفت، این مچ‌بند هوشمند یا در نیمه دوم سال جاری و یا در نیمه اول سال آتی معرفی خواهد شد.

ظاهرا این مچ‌بندها با قیمتی حدود ۶۰ دلار به فروش خواهند رسید که تفاوت قیمت چندانی با سری قبلی نخواهد داشت. در حال حاضر هیچ گزارشی از عملکرد و طراحی این مچ‌بند آتی سامسونگ منتشر نشده است. مدل قبلی، Fit2 دارای یک نمایشگر ۱.۱ اینچی و باتری بزرگتری نسبت به Fit بوده که طول عمر باتری آن را دو برابر کرده و تا دو هفته دوام می‌آورد. دو سال از زمان معرفی Fit2 می‌گذرد و این مچ‌بند هوشمند از رقبای خود که دارای سنسور SpO2 و گیرنده‌های GPS داخلی هستند، عقب مانده است.

در نهایت اینکه این گزارش را صرفا یکی از مدیران انجمن سامسونگ مطرح کرده و نمی‌توان به طور قطع از معرفی مچ‌بند جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۳ صحبت کرد، چرا که تصمیمات خط تولید توسط افرادی با پست‌های مسئولیتی بالاتری اتخاذ می‌گردد. در هر صورت، به نظر نمی‌رسد که این مچ‌بند سلامتی، همزمان با گلکسی واچ ۵ معرفی شود و برای رونمایی از آن باید دست کم تا نیمه دوم سال جاری میلادی منتظر بمانیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :

مسلم خالقی گفت:

ایا سامسونگ گوشی جدیدی درسال ۲۰۲۳ در سری Aرونمای میکنه

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
هر ساله سامسونگ از مجموعه‌ای گوشی‌های پرچمدار سری S و میان رده سری A و اقتصادی سری A و M رونمایی می‌کند. احتمال اینکه در سال آتی میلادی از یک گوشی سریس A‌ رونمایی کند زیاد است