etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ گلکسی A53 5G در فهرست‌های مختلف رویت شد

4.5
(16)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
سامسونگ گلکسی A53 5G در فهرست‌های مختلف رویت شد

سامسونگ هفته آینده گوشی‌های پرچمدار شری گلکسی S22 را معرفی می‌کند و گزارش‌هایی ادعا می‌کنند که چند گوشی جدید سری A نیز مانند A73 و A53 در راه هستند و به نظر می‌رسد که گلکسی A53 تا پایان ماه جاری در بازارهای مختلف به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پیش از معرفی، حالا این گوشی در پلتفرم‌های گواهی NBTC و FCC رویت شده است.

سامسونگ گلکسی A53 5G با شماره مدل SM-A536E/DS (دو سیم‌کارت) در سایت صدور گواهینامه NBTC مشاهده شده است و مدل‌های SM-A536E/DS و SM-A536E (تک سیم‌کارت) در FCC ظاهر شده‌اند. فهرست FCC نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است با یک شارژر ۲۵ واتی عرضه شود. همچنین نشان می‌دهد که دستگاه مذکور به قابلیت‌های ارتباطی مانند 5G، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث و NFC مجهز شده است.

گلکسی A53 5G هفته گذشته در پلتفرم گواهی بلوتوث SIG مشاهده شده بود. این گوشی ماه گذشته در گواهی TENAA چین مشاهده شده بود و از طریق آن تمام مشخصات گوشی فاش شد.

مشخصات شایعه شده گلکسی A53 5G

گلکسی A53 5G دارای نمایشگر ۶.۴۶ اینچی امولد است و وضوح +FHD را رائه می‌دهد و احتمالا از نرخ نوسازی بالایی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی به پردازنده اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز شده است. گوشی مذکور با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در پایگاه داده TENAA رویت شده است.

گوشی فهرست شده در لیست TENAA

به نظر می‌رسد که ا ین دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی ساعتی است و احتمالا از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین، احتمالا روی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و آخرین نسخه رابط کاربری One UI 4.x اجرا می‌شود. در بخش دوربین سلفی، ممکن است دوربین گوشی ۳۲ مگاپیکسلی باشد و در پنل پشتی هم احتمالا در از دوربین ۶۴ + ۱۲ + ۵ + ۵ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که این گوشی در برخی بازارها با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به فروش برسد. گلکسی A53 5G در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی به فروش می‌رسد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.5 / 5. تعداد رای دهندگان: 16

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :