etebarkala snappay
etebarkala snappay

منابعی فاش کردند که احتمالا سامسونگ گلکسی A23، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد

4.1
(7)
طاهره محزون
2 سال پیش
منابعی فاش کردند که احتمالا سامسونگ گلکسی A23، دوربین این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی دارد

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار روی گوشی جدید سری گلکسی A به نام گلکسی A23 است. جزئیات ادعایی دوربین گوشی هوشمند به صورت آنلاین ظاهر شده است. طبق گزارش GalaxyClub، این گوشی جدید ممکن است با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که گلکسی A23 در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد.

اطلاعات زیادی در مورد گلکسی A23 جدید در دست نیست. اما شایعه شده است که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد. شایعه شده است که این گوشی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A23 جانشین گلکسی A22 خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای مدل‌های اتصال شبکه 4G و 5G است. برای مقایسه، گلکسی A22 به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت مجهز شده است.

لازم به یادآوری است که گوشی گلکسی A22 در ژوئن امسال در هند رونمایی شد. این گوشی یک گوشی میان رده است که با قیمت ۱۸۴۹۹ روپیه عرضه می‌شود. دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی روی اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1 Core اجرا می‌شود و از یک پردازنده هشت هسته‌ای پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی با کیفیت HD+ و از نوع Super AMOLED، با نسبت تصویر ۲۰:۹ و وضوح ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل است. این نمایشگر نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد.

این گوشی دارای سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. سنسور اصلی با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی جفت شده است. برای عکس‌های سلفی، این گوشی دارای سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو است. این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و دارای قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 7

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعtimesofindia.indiatimes.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :

ابوالفضل برزگر گفت:

کارایش چطوره

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده بسیار عالی بوده و عملکرد قابل قبولی دارد

حمید رضا کشت کار گفت:

گوشی خوبی است

حمید رضا کشت کار گفت:

گوشی خبر است

مهدی مرادی گفت:

واقعا!!!!