etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی گلکسی A04 Core به پردازنده ای بهتر مجهز خواهد شد

4.8
(4)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
گوشی گلکسی A04 Core

گوشی سامسونگ گلکسی A04 Core شاید ارزان قیمت‌ترین گوشی هوشمندی باشد که سامسونگ امسال معرفی می‌کند. چند وقت پیش، رندرهایی از برادر این گوشی هوشمند، یعنی گلکسی A04S  منتشر شد. در این تصاویر گوشی گلکسی A04S تعداد ۳ دوربین فانتزی در قسمت پشتی خود داشت. اما گوشی گلکسی A04 Core بر خلاف این گوشی، تنها یک دوربین خواهد داشت.

این محصول یک گوشی هوشمند کاملا اولیه است که به نظر می‌رسد نسبت به Galaxy A03 Core تغییری نداشته است. دوربین سلفی این گوشی نیز داخل یک ناچ بالای نمایشگر قرار گرفته است. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد این محصول سامسونگ منتشر نشده است. این گوشی به پردازنده اگزینوس ۸۵۰ مجهز خواهد بود. این پردازنده، فناوری ساخت ۸ نانومتری دارد و به ۸ هسته Cortex-A55 مجهز است. همچنین پردازنده گرافیکی این محصول نیز Mali-G52 MP1 است.

این پردازنده، سرعت عملکرد بسیار کمی دارد. اما سرعت آن از پردازنده ۲۸ نانومتری Unisoc که گوشی گلکسی A03 Core به آن مجهز بود، بهتر است. پردازنده گوشی گلکسی A04S در تست‌های Geekbench امتیازهایی مشابه با پردازنده اگزینوس ۸۵۰ را کسب کرده است. از آنجائیکه این پردازنده نسبت به پردازنده گلکسی A03S ارتقاء یافته است، ممکن است بیشتر مدل‌های گلکسی A04 از آن استفاده کنند.

هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر نشده است. اما به احتمال زیاد این گوشی نیز مانند نسل‌های قبلی گوشی‌های گلکسی A0 Core از سیستم عامل Android Go استفاده خواهد کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.8 / 5. تعداد رای دهندگان: 4

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :