etebarkala snappay
etebarkala snappay

افشای رندرهای جدید از اپل واچ پرو در ساعاتی پیش از برگزاری رویداد اپل

0
(0)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
افشای رندرهای جدید از اپل واچ پرو در ساعاتی پیش از برگزاری رویداد اپل

اپل در حال آماده شدن برای برگزاری رویداد سالانه سپتامبر خود است و انتظار می‌رود ساعت هوشمند اپل واچ ۸ نیز در این رویدار در کنار خانواده جدید آیفون ۱۴ معرفی شود. این ساعت هوشمند که در حال حاضر با نام آزمایشی اپل واچ پرو شناخته می‌شود، می‌تواند قدرتمندترین و حرفه‌ای‌ترین گجت پوشیدنی‌ای باشد که این شرکت تا به حال ساخته است.

روز گذشته در حالی که کمتر از یک روز تا رونمایی رسمی از آن باقی مانده بود، رندرهای مبتنی بر CAD از اپل واچ پرو در سایت‌های خبری منتشر شد. تصاویر درز کرده به بیرون نشان می‌دهد که اپل واچ پرو از ابعادی بزرگتر نسبت به نسل قبلی برخوردار بوده و همچنین شایعات پیرامون آن ادعا می‌کنند که دارای قاب ۴۷ یا ۴۹ میلی‌متری و نمایشگر تقریباً ۲ اینچی است که ظاهرا مسطح خواهد بود تا بهتر از آن در برابر ضربه محافظت کند.

بنابراین، همانطور که انتظار می‌رفت، این ساعت هوشمند اپل یک گجت پوشیدنی محبوب برای ورزشکاران بوده که با هدف رقابت با شرکت‌هایی مانند Garmin تولید و عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود دلیل بزرگتر و حجیم‌تر بودن آن نیز همین امر باشد ساعت هوشمند اپل پرو که امروز ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران در رویداد سپتامبر اپل معرفی خواهد شد، یک دکمه اضافی در سمت چپ دارد، که هنوز مشخص نیست چه کاربردی داشته و باید تا معرفی رسمی آن منتظر بمانیم.

ابعاد بزرگتر ساعت، این امکان را فراهم می‌سازد تا به باتری بزرگتری نیز مجهز شود. همچنین طبق اطلاعات فاش شده قبلی، Apple Watch Pro دارای بدنه تیتانیومی و حالت کم مصرف خواهد بود. بنابراین نباید انتظار یک ساعت هوشمند ارزان را داشت و احتمالا قیمت این ساعت هوشمند جدید اپل بیشتر از نسل قبلی خود و چیزی حدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار باشد.

چنانچه اپل از معرفی ساعت واچ پرو یا اپل واچ ۸ در رویداد امروز خود منصرف شود، همزمان در رویداد سالانه ماه اکتبر که از تبلت‌ها و رایانه‌های مک خود رونمایی می‌کند، اپل واچ پرو را نیز معرفی خواهد کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :