etebarkala snappay
etebarkala snappay

گزارش جدیدی جزئیات ایرپاد پرو 2 اپل را فاش می‌کند

3.7
(3)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
گزارش جدیدی جزئیات ایرپاد پرو ۲ اپل را فاش می‌کند

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر معروف اپل گزارش می‌دهد که نسل بعدی ایرپاد پرو دارای طراحی جدید، پشتیبانی از لاسلس (lossless) و به همراه یک قاب شارژ عرضه می‌شود که می‌تواند صدا تولید کند.

انتظار می‌رود که ایرپاد پرو ۲ در سه ماهه چهارم با تغییرات تازه‌ای از جمله طراحی جدید، پشتیبانی از فرمت Apple Lossless یا ALAC و جعبه شارژری که می‌تواند از خود صدا تولید کند، به بازار عرضه شود. تحلیلگران به تقاضای خرید ایرپاد پرو ۲ خوش‌بین هستند و تخمین می‌زنند که فروش این دستگاه در سال ۲۰۲۲ بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون دستگاه باشد.

نکته قابل توجه اینکه گری گیوز (Gary Geaves) معاون بخش Acoustics اپل در مصاحبه اخیر خود به دنبال پهنای باند بیشتری نسبت به بلوتوث است که شاید اشاره به این موضوع داشته باشد که اپل می‌تواند از استاندارد متفاوتی برای فرمت لاسلس استفاده کند.

گزارش جدیدی جزئیات ایرپاد پرو ۲ اپل را فاش می‌کند-1

به گفته گیوز:

«بدیهی است که فناوری بی‌سیم برای ارائه محتوایی که از آن صحبت می‌کنید بسیار مهم است اما مواردی مانند میزان تاخیر، زمانی که سرتان را تکان می‌دهید (اگر این زمان خیلی طولانی باشد)، بین زمان حرکت سرتان و تغییر صدا یا ثابت ماندن آن، باعث می‌شود تا احساس ناخوشایندی داشته باشید؛ بنابراین ما باید به شدت روی فناوری بلوتوث تمرکز کنیم و چندین روش برای به حداکثر رساندن یا دور زدن برخی محدودیت‌هایآن نیز وجود دارد. با این حال، باید بگوییم که ما پهنای باند بیشتری می‌خواهیم و… همین‌جا صبر می‌کنم؛ ما پهنای باند بیشتری می‌خواهیم.»

مینگ چی کو انتظار دارد که اپل در سال ۲۰۲۲ تا ۹۰ میلیون ایرپاد به بازار عرضه کند که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. نسل فعلی ایرپاد پرو در حال حاضر با قیمت جهانی ۱۹۷ دلار عرضه می‌شود؛ در حالی که قیمت قبلی آن ۲۴۹ دلار بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3.7 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.iclarified.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :