etebarkala snappay
etebarkala snappay

سامسونگ گوشی Galaxy A22 4G را معرفی کرد

4.2
(6)
طاهره محزون
3 سال پیش
release samsung Galaxy A22 4G

شرکت سامسونگ از گوشی Samsung Galaxy A22 4G در وب‌سایت هند خود به طور رسمی رونمایی کرد. از اوایل ماه ژوئن، برای عرضه این گوشی در هند گمانه‌زنی‌هایی شده بود. حالا سامسونگ اعلام کرده که این گوشی را به وب‌سایت هندی خود اضافه کرده است و افراد می توانند آن را سفارش دهند. قیمت این گوشی ۲۴۸ دلار اعلام شده است. این قیمت برای گوشی‌ای که دارای حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی است، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و سبز روشن به بازار عرضه شده است.

گوشی Samsung Galaxy A22 4G، نمایشگر Super AMOLED با اندازه ۶/۴ اینچی دارد که رزولوشن آن ۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل با روشنایی ۶۰۰ نیت است. این گوشی دوربین چهارگانه دارد. دوربین اصلی ۴۸  مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 و قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) است. دوربین دوم از یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید (ultrawide) با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. همچنین دو سنسور تشخیص عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی f/2.4 برای این گوشی طراحی شده است. دوربین سلفی در پنل جلویی این گوشی قرار دارد که یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و دارای قابلیت فوکوس خودکار است.

Galaxy A22 4G colors

سامسونگ درباره تراشه پردازنده این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده است. فقط می‌دانیم که پردازنده این گوشی از هسته‌های ۲/۲ و ۱/۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد.  اما اطلاعاتی که قبلا لو رفته بود، درباره حضور MediaTek Helio G80 گمانه‌زنی می‌کنند.

این مطلب را هم مطالعه کنید: تاریخچه برند سامسونگ: از فروش نودل تا تبدیل شدن به بزرگترین شرکت تکنولوژی دنیا

 در ادامه باید بگوییم که Galaxy A22 دو سیم‌کارته است و از حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای جک ۳/۵ میلی‌متری، حسگر اثر انگشت (که روی دکمه پاور تعبیه شده است) و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. گلکسی A22 ابعاد ۱۵۹/۳ × ۷۳/۶ × ۸/۴ میلی متری و وزن ۱۸۶ گرمی دارد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.2 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :