etebarkala snappay
etebarkala snappay

قیمت مچ بند هوشمند ردمی Smart Band Pro مشخص شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
قیمت‌گذاری مچ بند هوشمند ردمی Smart Band Pro مشخص شد

شیائومی تایید کرده که در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) رویدادی در هند برگزار خواهد کرد تا از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کند. در کنار این گوشی‌های، مچ بند هوشمند ردمی Smart Band Pro نیز معری خواهد شد.

شاین اتفاق نشان می‌دهد که این مچ بند هوشمند، اولین دستگاه پوشیدنی شیائومی برای امسال خواهد بود. حالا چند روز قبل از معرفی رسمی در هند، جزئیات قیمت ردمی اسمارت بند پرو به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

گزارش ارائه شده از MySmartPrice ادعا می‌کند که قیمت ردمی اسمارت بند پرو، همانطور که جعبه خرده‌فروشی آن نشان می‌دهد، ۵۹۹۹ روپیه (۸۰.۸ دلار) است. این بدان معنی است که قیمت فروش واقعی این محصول ممکن است کمتر باشد و برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که می‌توان آن را برای خرید در هند، با قیمت ۲۹۹۹ روپیه (۴۰.۳۹ دلار) در دسترس قرار داد.

با اینکه این دستگاه یک ردیاب تناسب اندام است؛ اما طراحی شبیه یک ساعت هوشمند به نظر می‌رسد. ردمی اسمارت بند پرو دارای نمایشگر ۱.۴۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۸ × ۱۹۴ پیکسل و تراکم پیکسلی 264ppi است.

قیمت مچ بند هوشمند ردمی Smart Band Pro مشخص شد-1

این مخصول در بدنه مشکی رنگ و متریال ساخت آن از فایبرگلاس تقویت‌شده و شیشه 2.5D و پلی‌کاپرولاکتام (polycaprolactam) است. این مچ بند هوشمند از بیش از ۵۰ واچ فیس پیشتیبانی می‌کند. ردمی اسمارت بند پرو دارای چندین ویژگی است که از بین آن‌ها می‌توان به بیش از ۱۱۰ حالت تمرینی دارد که شامل فعالیت‌های محبوب مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و یوگا می‌شود. به گفته شیائومی، این دستگاه می‌تواند زمان شروع تمرین را تشخیص دهد و همچنین تلاش‌های کاربر را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

در این مچ بند هوشمند، از اپلیکیشن‌هایی مانند Strava و Apple Health نیز پشتیبانی می‌شود. می‌تواند سطح استرس را اندازه‌گیری کند و ویژگی‌های مربوط به سلامت زنان را نیز ارائه می‌دهد. این ردیاب تناسب اندام علاوه بر مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته، از ردیاب کیفیت خواب نیز پشتیبانی می‌کند.

ردمی اسمارت بند پرو سطح اکسیژن خون را نیز ردیابی می‌کند که می‌تواند حتی هنگام خواب، به صورت خودکار این کار را انجام دهد. این دستگاه دارای گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب است و می‌تواند تا ۱۴ روز استفاده معمولی یا ۲۰ روز در حالت صرفه‌جویی انرژی پس از شارژ کامل ار طریق شارژر مغناطیسی دوام بیاورد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :