etebarkala snappay
etebarkala snappay

ردمی مانیتور ۲۷ اینچی Pro با وضوح 2K را معرفی کرد

0
(0)
رضا کریمی
2 سال پیش

یک مانیتور Redmi در کنار مانیتور ۲۷ اینچی 4K شیائومی اوایل امروز در چین معرفی شد. این محصول که با نام Redmi Monitor 27 inch Pro شناخته می‌شود، وضوح 2K را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد.

مشخصات و ویژگی‌های مانیتور ردمی ۲۷ اینچی Pro D

مانیتور جدید Redmi با شماره مدل RMMNT27NQS معرفی شده است. این مانیتور ۲۷ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (2K)، ۱۶.۷ میلیون رنگ و روشنایی ۳۰۰ نیت را به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگر از ۱۰۰٪ طیف رنگ sRGB و نور DC پشتیبانی می‌کند و گواهینامه TÜV Rheinland و SGS برای انتشار نور آبی کم را کسب کرده است.

از آنجایی که این مانیتور یک محصول مقرون‌به‌صرفه است، پورت‌های محدودی دارد و فقط پورت HDMI 1.4، DP 1.2 و پورت صدا خواهد داشت.

این محصول را می‌توان به سمت بالا و پایین حرکت داد، به جلو و عقب کج کرد، چرخاند و روی دیوار نصب کرد. همچنین می‌توان از آن به صورت عمودی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به پوشش مغناطیسی پورت‌ها و سوراخ روی پایه برای مدیریت کابل اشاره کرد.

قیمت مانیتور ردمی ۲۷ اینچی Pro

مانیتور ردمی ۲۷ اینچی Pro در چین ۲۵۱ دلار قیمت دارد؛ اما برای مدت محدودی با قیمت ۲۱۹ دلار فروخته می‌شود. این محصول با ۳ سال گارانتی وارد می‌شود و در حال حاضر برای پیش خرید آماده شده است. هنوز مشخص نیست این محصول در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد یا خیر.

 

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :