etebarkala snappay
etebarkala snappay

سری جدید ردمی L19 طراحی دوربین شبیه شیائومی ۱۲ و نمایشگر LCD خواهد داشت

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
سری جدید ردمی L19 طراحی دوربین شبیه شیائومی ۱۲ و نمایشگر LCD خواهد داشت

افشاگر مشهوری با نام Digital Chat Station در Weibo فاش کرده ردمی در حال کار روی «سری L19» جدید با نمایشگرهای LCD و ماژول دوربینی کاملا شبیه شیائومی ۱۲ است.

به نظر می‌رسد در حال حاضر این سری ردمی L19 نام داشته باشد؛ اگرچه ممکن است در آینده نامش به چیز دیگری تغییر کند.

افشاگر مذکور همچنین فاش کرد که نمایشگر LCD این سری دارای یک حفره تکی برای دوربین سلفی است و حسگر اثر انگشت نیز در کنار و احتمالا داخل دکمه پاور قرار دارد.

از نظر مشخصات فنی، این سری جدید احتمالا در سطح میان‌رده یا ارزان‌قیمت قرار بگیرد. ردمی اکنون در تمامی محصولات بالارده خود از نمایشگر OLED استفاده می‌کند و استفاده از پنل LCD را زمان زیادی است که به میزان قابل توجهی کاهش داده است و این نمایشگرها به مدل‌های پایه و میان‌رده سری ردمی نوت ۱۰ محدود شده است.

استفاده از LCD در سال ۲۰۲۲ در این مورد اصلا بد نیست. خود شرکت مادر یعنی شیائومی هم از «پنل‌های LCD پرچمدار» در دستگاه‌های میان‌رده خود استفاده می‌کند؛ البته این نامی اوست که شیائومی خودش روی آن‌ها گذاشته است.

سری جدید ردمی L19 طراحی دوربین شبیه شیائومی ۱۲ و نمایشگر LCD خواهد داشت-1

به عنوان مثال، ردمی نوت ۱۰ پرو مکس چینی را در نظر بگیرید (نباید با نسخه جهانی اشتباه گرفته شود) از سیستم نرخ نوسازی متغیر ۶ حالته، شامل ۳۰ هرتز، ۴۸ هرتز، ۵۰ هرتز، ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و ۱۲۰ پشتیبانی می‌کند. این حالت به طور خودکار براساس سناریوهای مختلف و محتوای نمایش داده شده در آن زمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود. این گوشی حتی از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :