etebarkala snappay
etebarkala snappay

طراحی و زمان معرفی سری ردمی K50 تایید شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
طراحی و زمان معرفی سری ردمی K50 تایید شد

برند ردمی، با انتنشار پوستری در حساب کاربری Weibo خود، تاریخ معرفی سری ردمی K50 را تایید کرد و این شرکت در روز ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن)، ساعت ۷ عصر (به وقت محلی) گوشی‌های مذکور را معرفی خواهد کرد. پوستری منتشر شده به وسیله این برند، طراحی گوشی‌های سری ردمی K50 را نیز نشان می‌دهد. به احتمال زیاد، دستگاهی که در پوستر استفاده شده، با عنوان ردمی K50 Gaming Edition به بازار عرضه می‌شود.

گوشی نشان داده شده در پوستر، با دوربین سه‌گانه پشتی دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که ماژول دوربین، نورپردازی RGB دارد. علاوه بر این، این دستگاه دکمه‌های مکانیکی برای استفاده در هنگام بازی دارد. طراحی کلی شباهت زیادی به ردمی K50 Gaming Edition دارد.

طبق گزارش‌ها، سری ردمی K50 شامل گوشی‌های ردمی K50، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 Gaming Edition خواهد بود. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که شماره مدل این گوشی‌ها، 22021211RC و 22041211AC و 22011211C و 21121210C است. گفته می‌شود این گوشی‌های هوشمند از پردازنده‌های دایمنسیتی ۸۰۰۰، اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند. ردمی تایید نکرده که هر چهار مدل این سری را در رویداد آتی معرفی می‌کند.

طراحی و زمان معرفی سری ردمی K50 تایید شد-1

مشخصات شایعه شده ردمی K50 Gaming Edition

شایعات حاکی از این است که K50 Gaming Edition دارای ابعاد ۸.۴۵ × ۷۶.۸ × ۱۶۲ میلی‌متر و وزن ۲۱۰ گرمی خواهد بود. این دستگاه احتمالا دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد +QHD است که نرخ نوسازی بالایی نیز دارد. احتمالا دوربین سلفی از نوع ۱۶ مگاپیکسلی است و به نظر می‌رسد که برای دوربین پشتی از حسگرهای سه‌گانه ۶۴، ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و حسگر اثر انگشت نیز داخل دکمه پاور و در کنار قرار گرفته است.

دستگاه مذکور مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و احتمالا از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. این گوشی ممکن است دارای ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از باند فوق عریض، موتور خطی محور x و اسپیکرهای دوگانه JBL نیز باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :