etebarkala snappay
etebarkala snappay

ردمی K40S ارزان‌ترین دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی خواهد بود

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
ردمی K40S ارزان‌ترین دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی خواهد بود

طبق آخرین اطلاعات، شرکت چینی ردمی در نظر دارد تا از گوشی هوشمند جدید Redmi K40s در بزرگترین فروش سال، در روز ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ رونمایی کند. افشاگر معروف، Digital Chat Station تأیید کرد که این دستگاه با شماره مدل K11T در چین با نام ردمی K40s معرفی می‌شود. این دستگاه با بلندگوهای استریو JBL، نمایشگر OLED تخت با یک ناچ برای دوربین سلفی، سنسور اثر انگشت جانبی و باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع معرفی خواهد شد.

اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌دهد که سری ردمی K40s در ماه سپتامبر گواهینامه داخلی 3C را کسب کرده است. این سری سه مدل خواهد داشت و از شارژ سریع ۳۳، ۶۷ و ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

گوشی کوچک این سری باید پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ داشته باشد. گوشی بزرگ‌تر مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ و مدل پرو مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود. این افشاگر اضافه کرد که ردمی K40s به ارزان‌ترین گوشی با ظرفیت شارژ سریع ۱۲۰ وات تبدیل می‌شود. با این حال، جزئیات جدید در مورد آن مطمئناً در چند هفته آینده منتشر می‌شود.

ردمی رابط کاربری MIUI را کنار خواهد گذاشت و رابط کاربری جدیدی خواهد داشت

شمارش معکوس ظهور ردمی به عنوان یک برند مستقل در ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شد. البته در عمل هیچ کدام از شرکای آن‌ها قصد نداشتند از شیائومی به صورت کامل فاصله بگیرند؛ شرکت‌ها روابط نزدیک خود را حفظ کرده و آمار فروش دو برند با هم جمع آوری می‌شود. با این حال پیش‌نیازهایی وجود دارد که ردمی باید رعایت کند تا هویت برند قدرت‌مندی داشته باشد.

یکی از این پیش‌نیازها، تفاوت در نرم‌افزارهای مورد استفاده بین دو برند خواهد بود. افشاگر معروف Digital Chat Station اعلام کرده است که MIUI تعدادی ویژگی متمایز و منحصر به فرد برای دستگاه‌های ردمی ارائه می‌دهد. این منبع ذکر نکرده که این ویژگی‌ها دقیقا چه ویژگی‌هایی هستند و فقط اعلام کرد که تفاوت‌ها ماهیت بصری خواهند داشت. به این ترتیب، تغییراتی در حوزه رابط گرافیکی ایجاد خواهد شد. عملکرد MIUI برای گوشی‌های ردمی و شیائومی یکسان خواهد بود؛ اما انیمیشن‌ها، آیکون‌ها و سایر عناصر رابط گرافیکی باید متفاوت باشند.

هنوز مشخص نشده است که به زودی شاهد تغییراتی در سیستم عامل گوشی‌های هوشمند ردمی خواهیم بود یا خیر. شاید این تغییرات به تازگی آغاز شده‌اند و اجرای ایده‌ها به زمان نیاز دارد. ممکن است بخشی از این فرآیند قبلاً به پایان رسیده باشد و با معرفی MIUI 13 این تفاوت‌های بصری مشخص شوند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizchina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :