etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی Realme C30 معرفی شد

5
(2)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
گوشی Realme C30

ریلمی ۳ ماه پس از معرفی گوشی Realme C31، یک گوشی رده پایین دیگر به نام Realme C30 را معرفی کرد. این گوشی مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی است. 

گوشی Realme C30 مجهز به پردازنده Unisoc T612 است. معماری ساخت این پردازنده ۱۲ نانومتری است و CPU آن ۸ هسته و دو واحد اصلی Cortex-A75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارد. این گوشی، از یک نمایشگر با رزولوشن +HD بهره می‌برد و دوربین سلفی آن داخل ناچ قطره‌ای، بالای نمایشگر قرار گرفته است. 

در قسمت پشتی این محصول، تنها یک دوربین به همراه یک چراغ LED  وجود دارد.

 این محصول، دارای ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. ریملی برای این گوشی، یک اسلات اختصاصی کارت حافظه میکرو SD نیز در نظر گرفته است و شما می‌توانید با استفاده از آن، حافظه داخلی را تا ۱ ترابایت افزایش دهید. علاوه بر این، این محصول می‌تواند تعداد دوسیم کارت را به صورت همزمان در خود جای دهد.

 این گوشی دارای یک رابط کاربری اختصاصی به نام Realme Go Edition است و به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز شده است. برنامه‌هایی که به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده‌اند، نسبت به قبل، سبک‌تر هستند تا با رم ۲ گیگابایتی این گوشی، به راحتی قابلیت اجرا داشته باشند. 

 

گوشی Realme C30 تنها ۸.۵ میلی متر ضخامت دارد، طراحی پشت آن راه راه است و کناره‌‌های تختی دارد. در کمال تعجب، ریلمی در قسمت پایینی بدنه این گوشی، به جای پورت USB Type-C از پورت Micro USB  که اندازه‌ای کوچک‌تر دارد، استفاده کرده است. این پورت، امکان شارژ کردن گوشی را با توان ۱۰ وات فراهم می‌کند. یک جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز در کنار میکروفون و این پورت جای گرفته است. 

ریلمی قرار است این گوشی را در رنگ‌های آبی و سبز روشن روانه بازار کند و قیمت آن بسته به میزان رم، حدودا ۱۰۰ دلار خواهد بود. هر دو گوشی Realme C30 و Realme C31 از یک پردازنده و باتری با میزان ظرفیت یکسان بهره می‌برند و مشخصات فنی هر دو، تقریبا یکسان است. اما قیمت گوشی Realme C31 تقریبا ۷۵ دلار از برادر کوچک‌تر خود بیشتر است. به همین دلیل خرید گوشی Realme C30 منطقی‌تر به نظر می‌رسد. فروش این گوشی از ۶ تیر ماه در وب سایت رسمی  Realme و FlipKart و همچنین فروشگاه‌های آفلاین، آغاز خواهد شد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :