etebarkala snappay
etebarkala snappay

افشاگری تاریخ معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ را فاش کرد

4.3
(3)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
افشاگری تاریخ معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ را فاش کرد

اوایل سال جاری میلادی رندرهایی از طراحی دایره و تصاویر بازاریابی ساعت هوشمند گوگل فاش شده بود. در ابتدا، جان پروسر (Jon Prosser) افشاگر گفته بود که انتظار دارد پیکسل واچ همزمان با خانواده پیکسل ۶ معرفی شود و چنین اتفاقی نیوفتاد. سپس، او گفت که گوگل تاریخ معرفی را به سه ماهه جاری که با ماه مارس خاتمه می‌یابد، تعویض انداخته است.

حالا، پروسر یک بار دیگر تاریخ را تغییر داده و می‌گوید که گوگل روز پنج‌شنبه، ۲۶ می (۵ خرداد ۱۴۰۱) پیکسل واچ را معرفی می‌کند و اعلام کرده که این اولین باری است که ما یک تاریخ مشخص برای معرفی ساعت مذکور داریم. براساس تاریخ‌های قدیمی کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O، معرفی این ساعت می‌تواند در طول رویداد انجام شود.

افشاگری تاریخ معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ را فاش کرد-1

به احتمال خیلی زیاد، گوگل همان کاری که با گوشی‌های پیکسل و اندروید انجام می‌دهد را با پیکسل واچ و Wear OS انجام خواهد داد و اول از همه سیستم‌عامل ساعت هوشمند خود را در اینجا آزمایش خواهد کرد. با اینکه اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این ساعت وجود ندارد، تصاویر بازاریابی و رندرها ساعتی با نمایشگر گرد و شیشه 2.5D و حاشیه‌های باریک را نشان می‌دهند. دکمه‌ای هم سمت راست دستگاه قرار گرفته است.

با اینکه نمی‌توان حدس زد که چه ویژگی‌های سلامتی در این ساعت خواهیم داشت، یکی از رندرها واچ‌فیسی با ضربان قلب و اعداد بزرگ را نشان می‌دهد. نمایشگر چند رنگ است و به نظر می‌رسد که از طراحی Material You اندروید ۱۲ با رنگ‌های پاستلی روشن استفاده می‌کند.

گوگل به بازگشت Wear OS ایمان دارد

گوگل به بازگشت Wear OS ایمان دارد

سابقه پیکسل واچ به سال ۲۰۱۹ و زمان معرفی پیکسل ۴ برمی‌گردد و شایعه شده بود که گوگل این ساعت را در رویداد Made by Google همان سال معرفی می‌شود؛ اما این اتفاق هرگز نیوفتاد و یکی از دلایل معرفی نکردن این ساعت، عدم اطمینان گوگل به سیستم‌عامل Wear OS بود.

در نوامبر ۲۰۱۹، کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت اعلام کرد که ۲.۱ میلیارد دلار برای خرید فیت‌بیت (Fitbit) هزینه خواهد کرد و گفته بود که امیدوار است این اتفاق به بهبود سیستم‌عامل ور اواس کمک کند. در خلال رویداد Google I/O سال گذشته، سامسونگ و گوگل همکاری یکدیگر جهت بهبود عمر باتری و عملکرد سریع اپلیکیشن‌های ساعت ‌های سامسونگ را علنی کردند.

مشارکت سامسونگ و گوگل شامل استفاده از بهترین ویژگی‌های سیستم‌عامل تایزن سامسونگ و Wear OS گوگل و در نهایت، ترکیب این دو بود.گوگل در توییتی در همین رابلطه گفته بود:

ما بهترین‌های wearosbygoogle@ و SamsungMobile@ را در یک پلتفرم پوشیدنی یکپارچه ترکیب می‌کنیم. اپلیکیشن‌ها سریع‌تر باز می‌شوند، عمر باتری بیشتر می‌شود و انتخاب‌های بیشتری نسبت به همیشه، از دستگاه‌های گرفته تا اپلیکیشن‌ها و واچ‌فیس‌ها خواهید داشت.

GoogleIO#

با گوگل پیکسل واچ، خانواده پیکسل به رشد خود ادامه خواهد داد. این خانواده شامل گوشی‌های پیکسل و ایربادهای کاملا بی‌سیم پیکسل بادز و حالا هم احتمالا پیسکل واچ به آن‌ها خواهد پیوست.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.phonearena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :