etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی POCO X3 Pro پرفروش‌ترین گوشی بلک‌فرایدی در اروپا بوده است

4.1
(11)
رضا کریمی
1 سال پیش
گوشی POCO X3 Pro پرفروش‌ترین گوشی بلک‌فرایدی در اروپا بوده است

اگرچه امسال فروش گوشی‌های هوشمند نسبتاً کم بوده است؛ اما در سه ماهه آخر امسال شرایط برای مصرف‌کنندگان و شرکت‌های تولیدکننده مناسب بوده است. خریداران از تخفیف‌های بزرگ سود بردند و فروش شرکت‌ها هم افزایش چشمگیری داشته است. برخی از شرکت‌ها با اشتیاق داده‌های ماه گذشته را به اشتراک گذاشته‌اند و شاید جالب‌ترین نکته در بخش فروش مربوط به شیائومی باشد. این برند به تازگی فاش کرد POCO X3 Pro پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در چندین کشور اروپایی در خرید جمعه سیاه (بلک‌فرایدی) بوده است.

لو ویبینگ (Lu Weibing)، رئیس گروه شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی، در وبسایت شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد گوشی POCO X3 Pro رتبه اول را در فروش جمعه سیاه وبسایت آمازون در اسپانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و انگلستان و … کسب کرده است.

با توجه به اینکه قیمت POCO X3 Pro (با ۶ گیگابایت رم + ‍ ۱۲۸ گیگابایت حافظه) به طور قابل توجهی از رقم ۲۸۱ دلار به ۲۰۲ دلار کاهش یافته است، این فروش تعجب‌آور نیست. از سوی دیگر، قیمت نسخه دیگر این گوشی (با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه)، از ۳۳۸ دلار به ۲۴۸-۲۲۶ دلار کاهش یافته است. این در حالی است که این گوشی قابلیت‌های فراوانی دارد. پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۰، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین عقب ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی از جمله ویژگی‌های این گوشی است.

آمازون داده‌های محصولات پرفروش را به‌طور عمومی به اشتراک نمی‌گذارد؛ اما نسخه آرشیو شده صفحه «پرفروش‌ترین فروشندگان» آمازون آلمان از ۲۹ نوامبر، گوشی POCO X3 را گوشی شماره ۱ قرار داده بود. با این حال، این گوشی در حال حاضر به رتبه دوم سقوط کرده است. در مجموع، پست لو ویبینگ یک شاخص محکم برای شیائومی در بازارهای اروپای غربی و موفقیت بیشتر در آینده است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 11

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :