etebarkala snappay
etebarkala snappay

رنگ‌ها و مدل‌ها پوکو M4 پرو 5G برای بازار هند پیش از رونمایی فاش شد

3
(2)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
رنگ‌ها و مدل‌ها پوکو M4 پرو 5G پیش از رونمایی فاش شد

برند پوکو تا چند روز آینده گوشی جدید پوکو M4 پرو 5G را در هند معرفی خواهد و حالا، MySmartPrice، گزینه‌های رنگی، انواع و مشخصات این دستگاه جدید را فاش کرده است. گفته می‌شود که پوکو M4 پرو 5G در سه گزینه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و دارای گزینه‌های ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲ ۸ گیگابایتی خواهد بود. در مورد رنگ، این گوشی در سه رنگ به فروش می‌رسد.

در بازار جهانی، گوشی مذکور رنگ‌های مشکی، زرد پوکو و آبی سرد عرضه می‌شود و همین رنگ‌ها نیز احتمالا در بازار هند عرضه می‌شوند و پوکو اخیرا در توییتر تایید کرده که این گوشی با سه رنگ در هند به فروش می‌رسد.

مشخصات پوکو M4 پرو 5G نسخه هند

با توجه به مشخصات، M4 پرو 5G جایگزین M3 پرو خواهد بود. این گوشی مجهز به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰ است و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی مذکور در بازار جهانی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با وضوح +FHD است و گوریلا گلس ۳ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز از دیگر قابلیت‌های آن هستند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه در پشت گوشی قرار دارد. دوربین‌های پشتی شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه هستند.

این گوشی از حسگر اثر انگشت کناری استفاده می‌کند و سیستم عامل آن نیز اندروید ۱۱ خواهد بود. از دیگر مشخصات پوکو M4 پرو 5G، اسپیکرهای استریو، پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هستند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

3 / 5. تعداد رای دهندگان: 2

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :