etebarkala snappay
etebarkala snappay

محل قرارگیری حسگر اثر انگشت روی Pixel 6 فاش شد

5
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش
محل قرارگیری حسگر اثر انگشت روی Pixel 6 فاش شد

طبق خبرهای گفته شده پیکسل۶ پرو و پیکسل ۶ بزودی معرفی خواهند شد. همچنین از پردازنده Tensor بازسازی شده‌ خبر می‌دهند که قادر به ترجمه زبان‌ها به صورت بلادرنگ و ویرایش سریع عکس با وضوح بالا است. گوگل همچنین تأیید کرده که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را به این گوشی‌ها اضافه می‌کند. این حسگر مشابه حسگری است که اخیراً در سامسونگ گلکسی Z فولد ۳ معرفی شد. حالا می‌دانیم که این حسگر اثر انگشت چگونه خواهد بود.

هیروشی لاکهایمر (Hiroshi Lockheimer)، نایب رئیس ارشد اندروید، توییتی منتشر کرد که حاوی اسکرین شاتی از محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در رابط کاربری گوشی ئیکسل بود. ظاهرا این توییت به اشتباه ارسال شده بود و مشخص نیست که تصویر اصلی از کدام مدل این گوشی گرفته شده بود، اما با نگاه دقیق تر به وضوح صفحه نمایش ۱۴۴۰در ۳۲۰۰  به نظر می رسد تصویر متعلق به پیکسل ۶ پرو باشد.

احتمالا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر که کمی پایین‌تر از خط وسط گوشی قرار گرفته است، برای هر دو انگشت شست راست و چپ قابل دسترس است. یکی از کارشناسان اعلام کرده که ظاهراً این حسگر در همان جایی است که حسگر اثر انگشت گلکسی S21 اولترا قرار داده شده است.

محل قرارگیری حسگر اثر انگشت روی Pixel 6 فاش شد

به نظر می‌رسد که لاکهیمر در ابتدا این تصویر را به عنوان ادای احترام به استایل‌های جدید Material You اندروید ۱۲ منتشر کرده است. نسخه بعدی اندروید یک پالت رنگی از والپیپر شما استخراج کرده و به طور خودکار آن را برای تایپوگرافی و سایر عناصر سیستم برای ایجاد تصویری پویاتر اعمال می‌کند. اندروید ۱۲ در حال حاضر در مرحله بتای عمومی خود قرار دارد. این نسخه که اخیراً به پایداری پلتفرم رسیده است، API-ها و رفتارهای سیستم آن به مرحله نهایی رسیده‌اند و به اندازه کافی پایدار هستند که بر روی دستگاه‌های منتشر نشده مانند پیکسل ۶ پرو اجرا شوند.

انتظار می رود Pixel 6 Pro و Pixel 6 در ماه‌های آینده به طور رسمی معرفی شوند. قبلا خبرهایی در مورد آن‌ها منتشر شده است. گوگل این بار به جای رنگی که در چند نسل اخیر گوشی‌های پیکسل دیده بودیم، از سه رنگ استفاده کرد. همچنین می‌دانیم که یک مجموعه دوربین شامل تعدادی لنز، از جمله یک دوربین عریض و اولتراواید در این گوشی‌ها وجود خواهد داشت. اخبار مربوط به این گوشی‌ها دلگرم‌کننده هستند و  افشاگری‌ها و شایعات این گوشی‌ها در روزهای آینده مطمئناً این هیاهو را افزایش می‌دهند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعgizmodo.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :