etebarkala snappay
etebarkala snappay

تصاویر زنده اجزای داخلی گلکسی A53 5G فاش شد

4.3
(6)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
تصاویر زنده اجزای داخلی گلکسی A53 5G فاش شد

گلکسی A53 5G از طراحی سه گانه A52 برای دوربین چهارگانه خود استفاده خواهد کرد. این موضوع در تصاویر رندرهای فاش شده سال گذشته مشخص شده بود؛ اما حالا در تصاویر واقعی که از اجزای داخلی A53 5G که به وسیله 91Mobiles فاش شده طراحی دوربین به وضوح مشخص است.

پنل دستگاه مشکی به. نظر می‌رسد؛ البته ممکن است فقط رنگ آن به این صورت باشد. در هر حال، رنگ مشکلی در کنار سفید، آبی روشن و نارنجی، گزینه‌های رنگی شایع برای این گوشی هستند. این مجموعه رنگ برای دیگر مدل‌های Ax3 از جمله گلکسی A13 و A33 5G هم استفاده خواهد شد.

در مورد دوربین‌ها، فهرست TENAA سه دوربین برای A53 5G در نظر گرفته که در حقیقت اینجا چهار دوربین داریم. انتظار می‌رود که دوربین اصلی همان کیفیت ۶۴ مگاپیکسل مدل‌های A52 را داشته باشد؛ اما دوربین اولتراواید ممکن است از ۱۲ مگاپیکسل به ۳۲ مگاپیکسل افزایش پیدا کند.

مشخصات TENAA زیاد قابل استناد نیستند؛ چرا که این پایگاه داده گوشی مذکور را با دو دوربین فهرست کرده است؛ اما چنین چیزی در تصاویر اجزای داخلی دستگاه دیده نمی‌شود؛ حتی در تصاویر خود TENAA نیز این مورد دیده نمی‌شود. اگر به عکس قاب میانی گوشی نگاه کنید، تنها یک حفره در مرکز برای دوربین وجود دارد.

سامسونگ گلکسی A53 5G از دو پردازنده مختلف استفاده خواهد کرد که احتمالا یکی از آن‌ها اگزینوس ۱۲۰۰ خواهد بود. توجه باشید که نسخه 4G از گلکسی A53 در کار نخواهد بود و هر دو تراشه از 5G پشتیبانی می‌کنند. به غیر از این تغییر، هر دو این مدل‌ها سخت‌افزار یکسانی خواهند داشت. احتمالا A53 در سه ماهه اول سال جاری و در کنار دیگر مدل‌ها Ax3 معرفی می‌شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.3 / 5. تعداد رای دهندگان: 6

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :

محسن پهلوان گفت:

سلام و درود
گوشی A 53 دارم،امروز اشتباها سنجاق خارج کردن سیمکارت رو داخل سوراخ میکروفون کردم،آیا این اشتباه باعث آسیب دیدن دستگاه من شده است.
سوال دوم آیا اینکار راعث شده است که گوشی از حالت ضدآب خارج شود.
در ضمن یادآور میشوم که دستگاه از نظر صدا هیچ مشکلی ندارد و با این دستگاه تماس گرفتم و حتی صدای آرام صحبت کردن را میتوان شنید.
متشکرم.

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
گوشی هایب میان رده سامسونگ در برابر آسیب های جزئی کاملا مقاوم بوده و هیچ مشکلی برای گوشی شما پیش نخواهد آمد