etebarkala snappay
etebarkala snappay

تبلت Oppo Pad Air بزودی در هندوستان معرفی خواهد شد

5
(3)
عاطفه تاسا
2 سال پیش
تبلت Oppo Pad Air

 تبلت Oppo Pad Air به زودی در هندوستان معرفی خواهد شد. اطلاعاتی از این تبلت، در پایگاه داده‌های سازمان ملی استاندارد هند (BIS)، منتشر شده است. انتظار می‌رود این تبلت، تیر ماه امسال، در هندوستان معرفی شود. تبلت Oppo Pad Air قبلا در چین معرفی و ویژگی‌های آن مشخص شده بود. این تبلت به پردازنده Snapdragon 680، یک نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی با رزولوشن 2K  و یک باتری ۷۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی مجهز است. رزولوشن دوربین اصلی این تبلت نیز به میزان ۸ مگاپیکسل است.

یک افشاگر به نام موکال شارما (Mukal Sharma) که در توییتر با آیدی stufflistings@ فعالیت می‌کند، در توییتی مدعی شده که تبلت Oppo Pad Air گواهی BIS را دریافت کرده است. گواهی BIS یک استاندارد هندی است و بیانگر آن است که محصول مورد نظر، کلیه الزامات استانداردهای مربوطه را برآورده نموده است. نام تبلت Oppo Pad Air  در وبسایت رسمی BIS با شماره مدل OPD2102A آورده شده است. اگرچه در این دیتابیس جزئیات و ویژگی‌های این تبلت بیان نشده‌اند؛ اما به معرفی این محصول در آینده‌ای نزدیک اشاره شده است. 

همچنین بر اساس شایعات، در کنار این تبلت، سری گوشی‌های Oppo Reno 8 نیز معرفی خواهند شد. همانطور که پیش‌تر گفته شد، تبلت Oppo Pad Air قبلا در چین معرفی شده است و به همین دلیل ما یک دید کلی از ویژگی‌های آن داریم. بیایید نگاهی به خصوصیات این تبلت اوپو بیندازیم.

ویژگی‌های Oppo Pad Air

اندازه نمایشگر این تبلت به میزان ۱۰.۳۶ اینچ و دارای رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است. نمایشگر این تبلت از نوع LCD است. این تبلت از قلم Oppo Pencil Stylus نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این محصول Android 12  است و از رابط کاربری ColorOS 12 بهره می‌برد. این تبلت مجهز به  یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

همانطور که گفته شد این تبلت مجهز به پردازنده Snapdragon 680 است. این محصول در کشور چین با ۴ تا ۶ گیگابایت رم  و ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده است. همچنین این تبلت از یک باتری ۷۱۰۰ میلی آمپری بهزه می‌برد که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول به تعداد ۳ اسپیکر دارد. تبلت Oppo Pad Air در چین ۱۲۹۹ یوان قیمت گذاری شده است(معادل ۱۹۴ دلار) و دارای دو رنگ مشکی و نقره‌ای است.

گوگل نیز اخیرا از تبلت جدید Google Pixel که به پردازنده Google Tensor مجهز است، رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد که تبلت Oppo Pad Air با توجه به مجهز بودن به پردازنده Snapdragon، عملکرد بهتری را در طولانی مدت، نسبت به تبلت گوگل از خود نشان دهد. زیرا تجربه نشان داده است که پردازنده‌های اسنپدراگون در طولانی مدت پایداری و عملکرد بهتری دارند. با وجود این، باید دست کم یک سال منتظر بمانیم و عملکرد این دو را در کارکردهای واقعی زیر نظر بگیریم تا نظر قطعی بدهیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :