etebarkala snappay
etebarkala snappay

پتنتی از وان پلاس طراحی احتمالی وان پلاس ۱۰ اولترا را نشان می‌دهد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
پتنتی از وان پلاس طراحی احتمالی وان پلاس ۱۰ اولترا را نشان می‌دهد

وان پلاس به تازگی گوشی جدید وان پلاس ۱۰ پرو را در چین معرفی کرده که عرضه جهانی آن هنوز آغاز نشده است. در ادامه، شایعاتی در مورد وان پلاس ۱۰ اولترا وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی تنظیمات دوربین فوق‌العاده‌ای دارد. پتنتی از وان پلاس در سپتامبر سال ۲۰۲۱ ثبت شده که احتمالا طراحی ظاهری وان پلاس ۱۰ اولترا را نشان می‌دهد.

پتنتی از وان پلاس طراحی احتمالی وان پلاس ۱۰ اولترا را نشان می‌دهد-1

پتنت ثبت شده به وسیله افشاگری به نام TechInsider مشاهده شده که دوربین مستطیل شکلی را نشان می‌دهد که لنز پریسکوپ آینه‌ای دستگاه است. اگر این پتنت درست باشد، گوشی موردنظر اولین دستگاه وان پلاس خواهد بود که از این دوربین استفاده می‌کند؛ چون این شرکت چینی قبلا فقط از لنز تله‌فوتو در مدل‌های قبلی خود استفاده کرده بود اما از زمان ادغام آن با اوپو، انتظار می‌رفت که چنین تغییراتی رخ دهند. اخیرا شایعه شده بود که این شرکت قصد دارد با ادغام رابط OxygenOS و رام سفارشی HydrogenOS، رام H2OOS را به وجود بیاورد.

پتنتی از وان پلاس طراحی احتمالی وان پلاس ۱۰ اولترا را نشان می‌دهد-2

همچنین انتظار می‌رود وان پلاس ۱۰ اولترا تغییرات دیگری نسبت به ۱۰ پرو داشته باشد که یکی از آن‌ها می‌تواند NPU داخلی MariSilicon باشد که قابلیت‌های تصویربرداری دوربین گوشی را بیشتر از قبل بهبود می‌بخشد.

پیش‌بینی می‌شود وان پلاس ۱۰ اولترا در نیمه دوم سال معرفی شود. بنابراین احتمالا تا زمان معرفی، اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :