etebarkala snappay
etebarkala snappay

وان پلاس نورد CE 2 لایت تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده و به زودی معرفی می‌شود

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
وان پلاس نورد CE 2 لایت تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده و به زودی معرفی می‌شود

وان پلاس نورد CE 2 لایت یکی دیگر از گوشی‌های وان پلاس با برند «نورد» است که قرار است به زودی در هند معرفی شود. اخیرا این گوشی در چندین سایت گواهینامه مانند BIS و TDRA با شماره مدل CPH2409 رویت شده است و احتمال می‌رود که دستگاه دارای شماره مدل GN2200 نیز با این گوشی مرتبط باشد. اطلاعات جدیدی نشان می‌دهد که وان پلاس نورد CE 2 لایت با شماره مدل GN2200 تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرده است که همین امر نشان از معرفی قریب‌‌الوقوع آن دارد.

مدل GN2200، ماه گذشته میلادی در پایگاه داده FCC مشاهده شده بود. این فهرست برخی مشخصات دستگاه مانند استفاده از پردازنده اسنپدراگون، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی، وای فای دو بانده و اتصال بلوتوث را نشان می‌داد. فهرست Camera FV-5 نیز نشان می‌داد که این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

وان پلاس نورد CE 2 لایت تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده و به زودی معرفی می‌شود-1

گواهینامه بلوتوث SIG هیچ‌یک مشخصات و اطلاعات کلیدی وان پلاس نورد CE 2 لایت را فاش نمی‌کند و فقط تایید می‌کند که این گوشی بلوتوث ۵.۱ دارد. دستگاه‌هایی که پایگاه داده Bluetooth SIG فهرست می‌شوند، معمولا یک ماه بعد به نمایش عموم در می‌آیند و همین امر نشان می‌دهد که وان پلاس نورد CE 2 ممکن است اواخر ماه آوریل یا اوایل می (اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱) معرفی شود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :