etebarkala snappay
etebarkala snappay

وان پلاس 10 پرو اولین گوشی مجهز به نسخه ColorOS 12.1 با ایموجی کاملا جدید است

4
(5)
طاهره محزون
2 سال پیش
وان پلاس ۱۰ پرو اولین گوشی مجهز به ColorOS 12.1 با Omoji کاملا جدید است

پس از مشاهده پنل پشتی گوشی وان پلاس ۱۰ پرو، سرانجام وان پلاس چیزی جدید، تازه‌ و قابل تحسینی به دنیای فناوری ارائه داد. امروز صبح، OnePlus China، وان پلاس ۱۰ پرو  را در پست رسمی خود در Weibo معرفی کرد.

از این پوستر به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد وان پلاس ۱۰ پرو دارای نمایشگر دوگانه خمیده با حاشیه‌های بسیار باریک در هر دو طرف و همچنین در قسمت پایینی و بالایی است. در مقایسه با وان پلاس ۹ پرو، به نظر می‌رسد که منحنی‌های وان پلاس ۱۰ پرو کمتر است و نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی ۱۰ پرو بزرگ‌تر از مدل ۹ پرو است. عکس‌های حفره پانچ مانند سال گذشته در گوشه سمت چپ بالا باقی می‌مانند.

علاوه‌بر نمایشگر، در این پست همچنین اشاره شده است که وان پلاس ‍۱۰ پرو اولین گوشی خواهد بود که آخرین نسخه ColorOS 12.1 را در چین عرضه می‌کند. گفته می‌شود که ColorOS 12.1، تجربه نرم‌افزاری سریع‌تر و روان‌تری را برای کاربران وان پلاس دارد.

وان پلاس گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۰ پرو را در تاریخ ۱۱ ژانویه در چین رونمایی خواهد کرد و پته لو (Pete Lau)، موسس وان پلاس، بسیاری از ویژگی‌های آن را قبل از رویداد معرفی کرده است.

وان پلاس ۱۰ پرو از جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت می‌گیرد. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی LTPO 2.0 AMOLED و دوربین سه‌گانه Hasselblad در پشت است. همچنین این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سیمی ۸۰ واتی SuperVOOC و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی AirVOOC پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، از شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4 / 5. تعداد رای دهندگان: 5

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :

رقیه حسینی گفت:

وان پلاس قیمت 4میلیونی هستش

پشتیبانی اعتبارکالا گفت:

سلام
بله، شما می‌توانید گوشی موبایل وان پلاس مدل Nord N100 BE2013 دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت را تهیه نمایید