etebarkala snappay
etebarkala snappay

تصاویر تبلیغاتی گلکسی تب S8 مشخصات فاش شده این تبلت پرچمدار را تایید می‌کنند

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
تصاویر تبلیغاتی گلکسی تب S8 مشخصات فاش شده این تبلت پرچمدار را تایید می‌کنند

سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) معرفی می‌شوند؛ اما حالا در جایی هستیم که تقریبا همه‌چیز را در مورد این ۶ دستگاه می‌دانیم. در جدیدترین افشاگری، Evan Blass تصاویری از گلکسی تب‌های اس ۸، اس ۸ پلاس و اس ۸ اولترا را به همراه مشخصات نمایشگر و باتری، ابعاد و اطلاعات داخل جعبه آن‌ها را فاش کرده است.

گلکسی تب S8 اولترا از نمایشگر سوپر امولد ۱۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۴۸ × ۲۹۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. ابعاد این تبلت برابر با ۵.۵ × ۲۸۰.۶ × ۳۲۶.۴ میلی‌متر است و وزنی معادل ۷۲۸ گرم دارد.

این تبلت از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱، باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی و حافظه قابل ارتقا استفاده می‌کند. داخل جعبه تب اس ۸ اولترا قلم اس پن، کابل USB-C به USB-C، دفترچه‌های مربوطه و اجکتور سیم‌کارت قرار دارد.

به سراغ گلکسی تب S8 می‌رویم که همان لوازم جانبی داخل جعبه را دارد. ابعاد آن ۵.۷ × ۱۸۵ × ۲۸۵ میلی‌متر و وزن آن ۵۷۲ گرم است و نمایشگر ۱۲.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۷۵۲ × ۲۸۰۰ پیکسلی و نرخ نواسزی ۱۲۰ هرتز درون قاب آن جای گرفته است. این تبلت به باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی متکی است.

در نهایت، به گلکسی تب S8 می‌رسیم که از نمایشگر LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. ابعاد این تبلت برابر با ۶.۳ × ۱۶۵.۳ × ۲۵۳.۸ میلی‌متر و وزن آن ۵۰۳ گرم است. این تبلت از یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و همان شارژ ۴۵ واتی بهره می‌برد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :