etebarkala snappay
etebarkala snappay

نوکیا G300 ارزان‌ترین تلفن 5G خواهد بود

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
نوکیا G300 ارزان‌ترین تلفن 5G خواهد بود

نوکیا G300 گوشی مقرون‌به‌صرفه بعدی شرکت نوکیا است و با قیمت ۱۹۹ دلار، یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های 5G در بازار خواهد بود. این گوشی نمایشگر ۶.۵ اینچی +HD با ابعاد ۲۰:۹ و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا ۱ ترابایت) خواهد داشت. ظرفیت ۶۴ گیگابایتی این گوشی بیشتر از اکثر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه است. دوربین عقب این گوشی ۱۶ مگاپیکسل f/1.8، و ۵ مگاپیکسل اولتراواید و سنسور عمق ۲ مگاپیکسل، همراه با ۸ مگاپیکسل دوربین در جلوی گوشی خواهد بود.

همانطور که از یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه انتظار می‌رود طراحی این گوشی نیز چندان خاص نیست. طراحی این گوشی با ناچ قطره‌ای و قاب پایینی ضخیم کمی قدیمی به نظر می‌رسد؛ اما بزرگ شدن دکمه قفل با سنسور اثر انگشت خوب است. این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری خواهد داشت و در کل گوشی شیکی به نظر می‌رسد.

تلفن‌های ارزان قیمت 5G نوکیا

اتصال 5G ویژگی برجسته نوکیا G300 است؛ اما سایر مشخصات آن باعث شده هم‌ردیف گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه باشد. بهترین گوشی ارزان‌قیمت در این محدوده، Moto G Fast است؛ اما از آنجایی که نوکیا G300 با اندروید ۱۱ معرفی خواهد شد، نسبت به گوشی موتورلا برتر است.

البته با معرفی اندروید ۱۲، کاربران مشتاق خواهند بود بدانند کدام گوشی‌های ارزان قیمت ابتدا ارتقا می‌یابند. گوشی‌های ارزان‌قیمت اغلب آخرین گوشی‌هایی هستند که به‌روز می‌شوند و ارزان‌ترین گوشی‌ها معمولاً سیستم عامل خود را ارتقا نمی‌دهند. پس به نظر می‌رسد سیستم عامل این گوشی نیز ارتقا پیدا نخواهد کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :