etebarkala snappay
etebarkala snappay

آپدیت اندروید 11 نوکیا 5.3 بالاخره در دسترس قرار گرفت

5
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش
آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا 5.3 به کشورهای بیشتری رسید

گوگل به طور رسمی آخرین نسخه اندروید ۱۱ را در ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر کرد و در آن زمان ۶ ماه از عرضه رسمی نوکیا ۵.۳ گذشته بود. شاید انتظار داشتید که به دلیل اندروید وان (Android One) این گوشی، نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل به سرعت برای نوکیا ۵.۳ منتشر شود؛ اما این اتفاق به تازگی رخ داده است و ماه آینده هم احتمالا دوباره نسخه اندروید شما قدیمی می‌شود.

نوکیا ۵.۳ دستگاهی مقرون به صرفه است، اما گوشی‌های نوکیا معمولاً به عنوان بخشی از برنامه Android One به سرعت به روز می‌شوند. به نظر می‌رسد که همه‌گیری کرونا چندین بار در برنامه‌های به‌رورسانی اندروید شرکت HMD اختلال ایجاد کرده است، بنابراین عرضه اندروید ۱۱ چندین بار به تعویق افتاد. در جدیدترین نقشه راه منتشر شده، انتشار اندروید ۱۱ برای نوکیا ۵.۳ تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ دوباره به تعویق انداخته بود.

آپدیت اندروید ۱۱ نوکیا 5.3 به کشورهای بیشتری رسید

لیست اولین کشورهای دریافت کننده این به روز رسانی به شرح زیر است: کامبوج، هنگ کنگ، هند، اندونزی، لائوس، ماکائو، مالزی، میانمار، نپال، سریلانکا، سوئیس، تایوان و ویتنام. این به‌روزرسانی جدید طی چند روز آینده در این مکان‌ها معرفی می‌شود، اما اگر در جای دیگری زندگی می‌کنید، باید برای دریافت آن کمی بیشتر صبر کنید. گفته می‌شود که حجم این به‌روزرسانی ۱.۶۷ گیگابایت است و شامل پچ امنیتی (Security Patch) ژوئن ۲۰۲۱ می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه برند نوکیا

این تاخیرها جالب نیست؛ چون نوکیا ۵.۳ یکی از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت است. با توجه به اینکه اندروید ۱۲ ماه آینده به طور رسمی عرضه می‌شود، باید امیدوار بود که شرکت HMD بتواند بهتر عمل کند و به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را زودتر برای گوشی‌های نوکیا منتشر کند.

آپدیت اندروید ۱۱ برای نوکیا ۵.۳ به بازارهای دیگری نیز رسیده است و کاربرانی در ایالات متحده و بریتانیا اعلام کرده‌اند این نسخه برای آن‌ها در دسترس قرار گرفته است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.androidpolice.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :