etebarkala snappay
etebarkala snappay

مشخصات اصلی پردازنده جدید سری ۷ اسنپدراگون فاش شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
مشخصات اصلی پردازنده جدید سری ۷ اسنپدراگون فاش شد

کوالکام در حال کار روی نسخه بهبودیافته اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است و احتمالا این پردازنده با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس اوایل ماه آینده میلادی معرفی می‌شود. طبق گفته Gizmochina به نظر می‌رسد که کوالکام قرار است پردازنده جدیدی از سری ۷ اسنپدراگون در کنار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس معرفی کند. حالا به تازگی افشاگری مشخصات اصلی این پردازنده را فاش کرده است.

این افشگاری نشان می‌دهد که پردازنده جدید اسنپدراگون نسل ۷ دارای ۴ هسته Cortex-A710 است که فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز کار می‌کند. این پردازنده فرایند ۴ نانومتری ساخته می‌شود و پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 662 خواهد بود. افشاگر مذکور گفته این پردازنده توسط سامسونگ ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد گوشی‌هایی که از این پردازنده استفاده می‌کنند در حال آماده سازی هستند.

مشخصات اصلی پردازنده جدید سری ۷ اسنپدراگون فاش شد

همانطور که در بالا گفتیم، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس احتمالا اوایل ماه آینده معرفی می‌شود و به نظر می‌رسد که پردازنده اسنپدراگون نسل ۷ جدید نیز همراه آن معرفی شود. از آنجایی که کوالکام برای پردازنده‌های نسل ۸ خود نامگذاری جدیدی را پیش گرفته، ممکن است پردازنده جدید سری ۷ نیز با نام اسنپدراگون ۷ نسل ۱ شناخته شود.

در خبرهای مرتبط، چندین شرکت مانند شیائومی، وان‌پلاس، موتورولا و لنوو روی تولید گوشی‌های پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس کار می‌کنند. هرچند نظر می‌رسد اولین گوشی که از این پردازنده استفاده می‌کند، موتورولا Edge ۳۰ اولترا باشد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :