etebarkala snappay
etebarkala snappay

رندهای جدید وان پلاس نورد 2T طراحی کامل این گوشی را نشان می‌دهند

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
رندهای جدید وان پلاس نورد 2T طراحی کامل این گوشی را نشان می‌دهند

منابع آنلاین رندهای باکیفیت وان پلاس نورد 2T که قرار است به زودی معرفی شود را منتشر کرده‌اند. این رندرها طراحی پشت و جلوی گوشی را در رنگ نقره‌ای نشان می‌دهند.

همانطور که می‌بینید، دستگاه دارای نمایشگر با حفره کوچک دوربین سلفی در بالا سمت چپ است. احتمالا این دستگاه از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی +FHD امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و پشتیبانی +HDR10 استفاده می‌کند.

رندهای جدید وان پلاس نورد 2T طراحی کامل این گوشی را نشان می‌دهند-1

همچنین، دوربین سه‌گانه پشتی دارای طراحی با دو بخش دایره‌ای است که یک ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (Sony IMX766) با لرزشگیر اپتیکال تصویر، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی (Sony IMX355) و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جلو نیز از نوع IMX709 سونی خواهد بود.

احتمالا این گوشی از پردازنده دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک استفاده می‌کند. این تراشه دارای هشت هسته از نوع Arm Cortex-A78 و Arm Cortex-A55 خواهد بود و پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-G77 MC9 است.

همچنین، وان پلاس نورد 2T می‌تواند تا ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. باتری دستگاه نیز از نوع ۴۵۰۰ میلی‌آمپر با شارژ سریع ۸۰ وات است و سیستم‌عامل آن نیز OxygenOS 12.1 خواهد بود.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizchina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :