etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی جدیدی از ردمی با اسنپدراگون 690 و نمایشگر 120هرتزی در TENAA لیست شد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
گوشی جدید از ردمی با اسنپدراگون ۶۹۰ و نمایشگر ۱۲۰هرتزی در TENAA لیست شد

یک گوشی جدید ردمی که با شماره مدل 2201116SC گواهی 3C را دریافت کرده بود، اخیرا تاییدیه TENAA را نیز دریافت کرده است. لیست TENAA هنوز چیزی از ظاهر و مشخصات گوشی را نشان نمی‌دهد؛ اما حضور آن در فهرست مذکور نشان می‌دهد که به زودی در چین معرفی می‌شود. افشاگری به نام WHY LAB از طریق پست Weibo مشخصات این گوشی را فاش کرده است.

نام بازاریابی ردمی 2201116SC هنوز مشخص نیست و احتمال دارد که نسخه جهانی آن شماره مدل 2201116SG داشته باشد. نوع هندی آن شماره مدل 2201116SI دارد و نسخه ژاپنی نیز با شماره مدل 2201116SR عرضه می‌شود.

گوشی 2201116SR در FCC نشان می‌دهد که احتمالا ویژگی‌هایی مانند MIUI 13 و NFC خواهد داشت. نوع چینی این گوشی هم در 3C با شارژر ۶۷ واتی مشاهده شده است. با توجه به گفته WHY LAB، مدل چینی دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با حفره‌ای برای دوربین سلفی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. او گفته است که احتمالا گوشی مذکور به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ مجهز می‌شود.

گوشی جدید از ردمی با اسنپدراگون ۶۹۰ و نمایشگر ۱۲۰هرتزی در TENAA لیست شد-1

اطلاعات دیگری که در گذشته منتشر شدند ادعا می‌کردند گه سیستم دوربین عقب می‌تواند شامل حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ یا ۶۴ مگاپیکسلی GW3 سامسونگ باشد. همچنین به نظر می‌رسد حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی IMX355، دوربین ۲ مگاپیکسلی OV02A اومنی‌ویژن و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم تکمیل کننده مجموعه دوربین هستند.

احتمال دارد که دستگاه ردمی نوت ۱۰ پرو 5G باشد که قرار است در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) به طور رسمی برای بازارهای جهانی معرفی شود. اطلاعات اخیر فاش شده به پردازنده گوشی اشاره‌ای نکرده‌اند. با این حال، احتمال دارد که گوشی مورد نظر به اسنپدراگون ۶۹۰ مجهز باشد. برخی بازارها نیز ممکن است این گوشی را با نام پوکو X4 NFC / پوکو X4 دریافت کنند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :