etebarkala snappay
etebarkala snappay

مینی کیس Mac M1X با پورت‌های بیشتر در چند ماه آینده معرفی می‌شود

0
(0)
رضا کریمی
2 سال پیش
لپ‌تاپ M1X Mac mini با پورت‌های بیشتر در چند ماه آینده معرفی می‌شود

طبق ادعای بلومبرگ، مک مینی بعدی، دارای پردازنده M1X جدید و طراحی به روز است که شامل تعداد بیشتری درگاه نسبت به نسخه فعلی است و در نهایت جایگزین نسخه اینتل در فهرست محصولات اپل می‌شود.

انتظار می‌رود که اپل در رویدادهای پاییزی خود تعدادی محصول جدید عرضه کند که یکی از نامزدهای احتمالی آن، این مک مینی جدید است. به نظر می‌رسد با گزارش روز یکشنبه بلومبرگ شایعات مربوط به این مک دسکتاپ، خصوصا در مورد تغییر ظاهر و بهبود عملکرد این محصول، دو برابر شود.

در آخرین خبرنامه «Power On» بلومبرگ، مارک گورمن ادعا می‌کند که این مک مینی با کارایی بالا بزودی معرفی خواهد شد. این مدل مجهز به پردازنده M1X اپل، با حذف کامل مدل اینتل، انتقال خط تولید مک مینی را تکمیل می‌کند.

رندر مینی کیس M1X Mac

گورمن معتقد است که استفاده از این مک مینی به عنوان سرور و برای برخی از کارها مانند ویرایش ویدئو و توسعه نرم‌افزار، باعث شده است که اپل نسخه اینتل را برای مدت طولانی در دسترس نگه دارد. اپل این کار را حداقل تا زمانی که نسخه‌ای با عملکرد بالا تولید کند ادامه خواهد داد.

این مطلب را هم بخوانید:تاریخچه و حقایق برند ا‌پل

گفته می‌شود که نسخه اینتل ممکن است فقط تا چند ماه آینده در دسترس باشد. همچنین گورمن ادعا کرده که این مک مینی طراحی به‌روزتر و پورت‌های بیشتری نسبت به مدل فعلی دارد. او اضافه کرد که این رندر ممکن است شکلی از رندر ماه مه باشد، که ادعا می‌کند Mac mini دارای عرض نازک‌تری است و همچنین صفحه‌ای از جنس پلکسی گلاس و کناره‌های آلومینیومی دارد.

این تصویر، در پشت چهار پورت USB 4-Thunderbolt 3، دو اتصال USB-A ، Gigabit Ethernet و HDMI را نشان می‌داد. همچنین این لپ‌تاپ دارای اتصال قدرت دایره‌‌ای مغناطیسی  شبیه به iMac 24 اینچی است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعappleinsider.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :