etebarkala snappay
etebarkala snappay

موتورولا دوربین سلفی گوشی جدید Moto Edge X30 را به نمایش گذاشت

4.1
(8)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
موتورولا دوربین سلفی گوشی جدید Moto Edge X30 را به نمایش گذاشت

امروز صبح، تصویر زنده‌ای از گوشی جدید موتو Edge X30 که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند توسط مدیر اجرایی موتورولا منتشر شد که نشان از دوربین سلفی زیر نمایشگر برای این گوشی دارد.

چین جین (Chen Jin)، مدیر اجرایی موتورولا تصویر زیر را همراه با این متن منتشر کرده است:

شکی نیست که دوربین زیر نمایشگر هنوز انتخابی رادیکالی برای صنعت موبایل است؛ اما افزایش دیوانه‌وار تقاضا و بازخوردهای کاربران برای این ویژگی به ما می‌گوید که کار درست را انجام دهیم؛ نه کار آسان. بنابراین، این بار تصمیم گرفتیم هرکاری که لازم است انجام دهیم؛
نسخه‌ای ویژه از موتو Edge X30 وجود خواهد داشت که اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر در پلتفرم اسنپدراگون ۸ [نسل ۱] است و اولین دوربین جلو با رزولوشن ۶۰ [مگاپیکسل] خواهد بود. سورپرایزی دوگانه؛ لطفا تا ۹ دسامبر (۱۸ آذر) صبر کنید.

موتورولا دوربین سلفی گوشی جدید Moto Edge X30 را به نمایش گذاشت-1

تقریبا همزمان با انتشار این عکس، حساب رسمی موتورولا در شبکه Weibo نیز تیزر جدیدی منتشر کرد. این تیزر هم به دوربین زیر نمایشگر مورد Moto Edge X30 اشاره دارد:

می‌تواند مرکز توجه را مخفی کند؛ اما خیره‌کنندگی را پنهان نمی‌کند. Moto Edge X30 زیبا با دوربین ۶۰ مگاپیکسلی زیر نمایشگر. وقتی به سلفی‌های قبلی نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که که زیبایی در چهره شما باقی مانده و هرگز از آن خارج نشده است. ۲ روز تا معرفی Moto Edge X30 جدید باقی مانده است. (ترجمه ماشینی)

موتورولا دوربین سلفی گوشی جدید Moto Edge X30 را به نمایش گذاشت-2

چن جین اشارعه کرده که «نسخه ویژه‌ای از این گوشی» دارای دوربین زیر نمایشگر است اما ما مطمئن نیستیم که کدام نسخه مد نظر است (یا چند نسخه از این گوشی وجود خواهد داشت). مدل‌های قبلی دارای دوربین زیر نمایشگر ثابت کرده‌اند که این فناوری برای بلوغ به زمان نیاز دارد؛ اما مشخص نیست که حرکت موتورولا برای دوربین زیر نمایشگر ۶۰ مگاپیکسلی تصاویر واضحی در اختیار کاربر قرار می‌دهد یا خیر.

تاکنون می‌دانیم که Moto Edge X30 مجهز به پردازنده ۴ نانومتری جدید کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود. براساس اطلاعات قبلی، این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی +FullHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از +HDR10 و DCI-P3 خواهد بود. گزارش‌های دیگری نیز به دو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (عریض + اولتراواید) و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی اشاره می‌کنند.

تیزرهای اخیر نشان می‌دهد که این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. پرچمداران جدید موتورولا در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) معرفی می‌شوند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

4.1 / 5. تعداد رای دهندگان: 8

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :