etebarkala snappay
etebarkala snappay

مشخصات اصلی گوشی Moto G50 5G تعیین شد

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش
مشخصات اصلی گوشی Moto G50 5G تعیین شد

گوشی هوشمند جدید موتورولا با نام Moto G50 5G امروز در استرالیا معرفی شد. اگر چه این مدل جدید از پردازنده دایمنسیتی (Dimensity) ۷۰۰ مدیاتک به جای اسنپدراگون ۴۸۰ استفاده می‌کند اما این گوشی شباهت‌های زیادی با Moto G50 دارد که در ماه مارس معرفی شد. بقیه مشخصات اصلی این دو گوشی جز دوربین‌ها و حسگر اثر انگشت کاملاً مشابه هستند.

این گوشی صفحه نمایش ‌۶.۵ اینچی LCD از نوع +HD با نرخ نوسازی 90 هرتز و ناچ قطره‌ای و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. پشت گوشی، یک دوربین سه‌گانه وجود دارد داخل یک قابل مربعی قرار گرفته‌اند که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستند.

پردازنده Dimensity ۷۰۰ مدیاتک از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند که از طریق microSD قابل افزایش است. این گوشی با باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی کار می‌کند که از شارژ 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید ۱۱ آن دارای رابط کاربری My UX است. این گوشی همچنین یک اسکنر اثر انگشت، جک هدفون و گیرنده NFC نیز دارد.

این مطلب را هم بخوانید: مشخصات اصلی گوشی موتورولا Moto E20 فاش شد

Moto G50 5G  در رنگ‌های خاکستری و سبز (Meteorite) عرضه می‌شود و از «موتورولا استرالیا» با قیمت ۳۹۹ دلار استرالیا قابل خرید است که معادل ۲۸۹ دلارو ۲۴۶ یورو است. قیمت و نحوه خرید خارج از استرالیا هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gsmarena.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :