etebarkala snappay
etebarkala snappay

لنوو کنسول گیمینگ IdeaCentre با پردازنده نسل دوازده اینتل را معرفی کرد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
لنوو کنسول گیمینگ IdeaCentre با پردازنده نسل دوازده اینتل را معرفی کرد

لنوو امروزه نامی پیشرو در بازار رایانه‌های شخصی است و مجموعه‌ای از محصولاتی مانند لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری Legion تا سری Yoga متمرکز بر امور کاری دارد. همچنین، این طیف وسیعی از کیس‌های گیمینگ دارد که در سری IdeaCentre قرار می‌گیرند. طبق گزارش‌ها، این غول فناوری چینی، حالا کیس گیمینگ IdeaCentre 5 17IAB7 را معرفی کرده است.

کیس گیمینگ IdeaCentre به پردازنده جدید نسل دوازدهم Core مجهز شده است و می‌توان مدل‌های مانند Core i5 – 12400 و i7 – 12700 را خریداری کرد. همچنین، کاربران این آزادی را دارند تا از بین کارت‌های گرافیکی AMD مانند RX 6500XT و RX 6400 و دیگر گرافیک‌های جدید انویدیا مانند RTX 3060 و RTX 3060 Ti و GTX 1660 SUPER و GTX 1650 یک گزینه را انتخاب کنند.

این کیس علاوه بر این‌ها می‌تواند از حافظه DDR4 و همچنین یک SSD از M.2 و دو هارد مکانیکی ۳.۵ اینچی پشتیبانی کند. به طور کلی، انتخاب‌های زیادی در این بخش وجود ندارد و اگر کاربر برای امور سنگین کاری نیاز به یک سیستم داشته باشد، بهتر است به سراغ این کیس نیاید.

کیس مذکور از نظر ظاهری، طراحی نسبتا جذابی دارد و یک نوار نوری در قسمت جلویی دارد که نور آبی خیره‌کننده‌ای از خود هنگام کار ساطع می‌کند. پنل جلویی نیز دارای دو پورت USB-A، یک پورت USB-C و یک جکو هدفون ۳.۵ میلی‌متری هدفون است که پیکربندی نسبتا معمولی محسوب می‌شود.

کیس گیمینگ IdeaCentre لنوو قرار است به زودی وارد بازار شود؛ اما تاریخ رسمی عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :