etebarkala snappay
etebarkala snappay

آیفون ۱۳ پرو حافظه ۱ ترابایتی خواهد داشت

0
(0)
رضا کریمی
3 سال پیش

دو روز تا آغاز رویداد بزرگ سالیانه اپل باقی مانده است و باز هم افشاگری دیگری اطلاعات جدیدی منتشر کرده است. علی‌رغم تلاش‌های قانونی اخیر اپل، اطلاعات زیادی در مورد آیفون ۱۳ فاش شده است. مینگ چی کو (Ming-chi Kuo) افشا کرده است که اپل قرار است با حافظه‌های ۶۴ گیگابایتی خود خداحافظی کند و آیفون ۱۳ حافظه بیشتری خواهد داشت.

اپل از همان ابتدا، قابلیت افزایش حافظه ذخیره‌سازی برای آیفون‌ها را ارائه نداد. گوگل برخلاف اپل قصد داشت با OEM-های اندروید این برنامه را دنبال کند. اپل اعتقاد دارد که فضای ذخیره‌سازی که خریداری می‌کنید باید تا همیشه برای شما کافی باشد. به همین دلیل است که برخی از خریداران آینده‌نگر آیفون، بدون نگاه به قیمت دنبال مدل‌های برتر هستند.

این مطلب را هم بخوانید‌: تاریخچه اپل

به نظر می‌رسد اگر حرف‌های این افشاگر درست باشد، اپل ظرفیت‌های حافظه جدیدی ارائه می‌دهد. برای اولین بار بین محصولات اپل، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس توانایی ذخیره سازی ۱ ترابایتی دارند. برخی از گوشی‌های اندرویدی مدت‌ها است این قابلیت را دارند و ارائه این ویژگی برای محصولات اپل بسیار خوب خواهد بود.

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی نیز ارتقا حافظه خواهند داشت، اما این ارتقا، هزینه دارد. این دو گوشی جدید، حافظه‌های ۵۱۲ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهند داشت. پس حافظه ۶۴ گیگابایتی به صورت کامل کنار گذاشته می‌شود و بهتر است که اپل قیمت اولیه را بیش از حد افزایش ندهد.

در‌دسترس‌بودن و قیمت‌گذاری دو مشکلی است که آیفون ‍‍۱۳ با آن روبرو خواهد شد. اولین مورد ممکن است به دلیل کمبود عرضه پردازنده‌ها باشد. مورد دوم ممکن است به خاطر افزایش قیمت پردازنده‌های TSMC رخ دهد. این تحلیل‌گر هنوز معتقد است که آیفون ۱۳ علیرغم افزایش قیمت ۱۰ درصدی آیفون نسبت به سال قبل، عملکردی قوی خواهد داشت.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.slashgear.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :