etebarkala snappay
etebarkala snappay

آیفون SE 3 و آیپد ایر ۵ احتمالا ۸ مارس معرفی می‌شوند

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
آیفون SE 3 و آیپد ایر ۵ احتمالا ۸ مارس معرفی می‌شوند

اپل (مثل همیشه) محصولات جدید زیادی در دست تولید دارد و به گفته یک منبع، آیفون SE 3، آیپد ایر ۵ و شاید حتی یک مک جدید را طی رویدادی در روز سه‌شنبه ۸ مارس (۱۷ اسفند) معرفی خواهد کرد.

بلومبرگ این اطلاعات را در اختیار دارد و گزارش می‌دهد که اپل تاریخ ۸ مارس (یا نزدیک آن را) برای معرفی گجت‌های جدید خودش در نظر گرفته است. این اطلاعات طبق گفته «افرادی که از این موضوع مطلع هستند» است و پیش‌بینی‌های بلومبرگ مربوط به اپل معمولا درست از آب درمی‌آیند.

مانند همیشه، ممکن است این اطلاعات تغییر کنند؛ اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که اوایل مارس باید منتظر رویداد بعدی اپل باشیم. اپل در آوریل سال گذشته رویدادی برگزار کرد و در آن آیپد پرو و آی‌مک جدید را معرفی کرد.

محصولات جدید فراوان اپل

محصولات جدید فراوان اپل

به گفته بلومبرگ، اپل فناوری 5G را به آیفون SE 3 و ایپد ایر ۵ اضافه خواهد کرد که مطابق شایعه‌ای است که قبلا شنیده بودیم. آیفون SE، آخرین بار در آوریل ۲۰۲۰ به‌روز شد؛ در حالی که آخرین آیپد ایر هم اکتبر همان سال معرفی شد.

به نظر می‌رسد که احتمال کمتری برای معرفی مک جدید وجود دارد؛ اما طبق این گزارش، «می‌تواند اوایل ماه مارس معرفی شود». در واقع، طی سال ۲۰۲۲ منتظر معرفی مک‌های جدید زیادی هستیم؛ بنابراین، تشخیص اینکه کدام مدل ممکن است منظور این خبر باشد، دشوار است.

طبق گفته بلومبرگ، «این محصول می‌تواند بزرگ‌ترین محصول اپل در یک سال» باشد که خبر خوبی برای طرفداران اپل و شاید خبر بدی برای کیف پول آن‌ها محسوب می‌شود.

دستگاه‌های میان‌رده اپل مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند

دستگاه‌های میان‌رده اپل مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند

هر دو محصول آیفون SE 3 و آیپد ایر ۵ تا به امروز شایعات زیادی داشته‌اند و گزارش اخیر بلومبرگ، اولین خبری نیست که ماه مارس را زمان معرفی این محصولات می‌داند. هیچ‌یک از این دستگاه‌ها در سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی نشدند؛ بنابراین، اوایل سال ۲۰۲۲ محتمل‌ترین زمان برای معرفی نسل جدید آن‌ها به حساب می‌آید.

با اینکه اپل بیشترین توجه را به محصولات پریمیوم خود (مانند آیفون ۱۳ و آیپد پرو) جلب می‌کند، خوشحالیم که این شرکت گوشی‌ها و تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه خود را فراموش نکرده است؛ چون این دستگاه‌ها فروش زیادی نیز دارند.

آیفون SE 3 قرار است از 5G پشتیبانی کند و احتمالا نمایشگر OLED خواهد داشت. با این حال، انتظار می‌رود که طراحی آن تا حد زیادی مشابه نسل فعلی آن باشد؛ بنابراین، همچنان حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین و همچنین دکمه هوم (Home) در این گوشی بسیار محتمل هستند.

دستگاه‌های میان‌رده اپل مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند-1

در عین حال، به نظر می‌رسد که آیپد ایر ۵ به عنوان نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای کسانی که نمی‌خواهند برای آیپد پرو هزینه کنند، عمل خواهد کرد. در مورد نمایشگر ۱۰.۹ اینچی آیپد ایر ۵ هم می‌توان این را گفتا که احتمالا مانند آیفون SE 3 به پنل OLED تغییر خواهد کرد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.techradar.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :