etebarkala snappay
etebarkala snappay

رندرهای آیفون SE 3 با ظاهری شبیه آیفون XR فاش شد

5
(3)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
رندرهای آیفون SE 3 با ظاهری شبیه آیفون XR فاش شد

دیروز رندرهایی در اینترنت منتشر شدند که آیفون SE 3 (یا آیفون SE 2022) را به نمایش می‌گذارند. رندرهای منتشر شده از TenTechReview و دیوید کوالسکی (David Kowalski) آیفونی را به نمایش می‌گذارند که شباهت زیادی به آیفون XR دارد؛ اما بدنه همان آیفون ۸ به سبک SE است.

طبق اطلاعات فاش شده جدید، آیفون SE جدید، ریدیزاینی از همان نسخه ۲۰۲۰ است و بیشتر شبیه پلی بین آیفون XR و نسخه قبلی خواهد بود. ایبن دستگاه هنوز بدنه‌ کوچک و جمع‌وجوری خواهد داشت؛ اما حاشیه‌های صفحه کم شده و ناچ سنتی آیفون به آن اضافه می‌شود. همچنین، احتمالا Face ID جایگزین Touch ID می‌شود. ظاهر این گوشی بیشتر شبیه آیفون ۱۳ مینی مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد.

با این حال، منابع معتبرتر از مارک گورمن (Mark Gurman) و مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر اپل می‌گویند، با وجود اینکه احتمالا اپل امسال آیفون SE جدید را معرفی می‌کند، اما تغییر بزرگی در آن ایجاد نخواهد کرد. احتمالا این شرکت آیفون SE شبیه XR را سال آینده معرفی می‌کند. پس احتمالا ممکن است این رندرها به جای SE 2022، متعلق به آیفون SE 2023 باشد.

رندرهای آیفون SE 3 با ظاهری شبیه آیفون XR فاش شد-1

با تمام این موارد، اصلا جای تعجب ندارد که آیفون سعی کند طراحی خط تولید آیفون خود را یکسان کند. اپل حتی می‌تواند سخت‌افزار آیفون ۱۲ مینی را مجددا تغییر دهد تا فیس‌آیدی را برای سخت‌افزار ارزان‌تر قابل استفاده کند. همچنین برخی احتمال می‌دهند که SE از همان طراحی آیفون XR و بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت جانبی مانند آیپد ایر، استفاده خواهد کرد؛ اما باید تا آخر ماه آوریل منتظر باشیم و ببینیم که این احتمالات قطعی هستند یا خیر.

در هر حال، اپل طراحی مجدد آیفون SE را در دستور کار خود ندارد. گفته می‌شود که اپل امسال، ناچ را (علی‌رغم اینکه به تازگی ناچ را به مک بوک پرو آورده است) از آیفون ۱۴ حذف می‌کند؛ در عوض، به جای آن از حفره قرصی شکل استفاده می‌کند تا بتواند فیس آیدی را در آن جا دهد. این احتمال خیلی قوی است و انتظار می‌رود که اپل سری جدید آیفون ۱۴ را در رویداد سالانه پاییزی خود در سپتامبر (شهریور یا مهر) امسال معرفی کند.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 3

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.digitaltrends.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :