etebarkala snappay
etebarkala snappay

آیفون ۱۴ پرو با حافظه ۲۵۶ شروع خواهد شد

5
(1)
شکیبا گیلانی
2 سال پیش
آیفون ۱۴ پرو با حافظه ۲۵۶ شروع خواهد شد

تنها ده روز تا رویداد بزرگ اپل باقی مانده و قرار است اپل در ۱۶ شهریور از نسل جدید آیفون خود، یعنی آیفون ۱۴ رونمایی کند. تا کنون شایعات زیادی پیرامون این گوشی هوشمند به دست رسیده که گزارش قبلی مارک گورمن در رابطه با دوربین‌های به کار رفته در آن و گزارش امروز مبنی بر استفاده رم ۲۵۶ گیگابایتی در آیفون ۱۴ پرو، تایید شده‌اند.

مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل گفته است که سری پرو آیفون‌های ۱۴ با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگ شروع خواهند شد، اما افزایش قیمت نسبی را نیز تجربه خواهند کرد. در حالی که قیمت‌های بالاتر برای مشتریان ناامیدکننده خواهد بود، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس در ازای هزینه اضافی، فضای ذخیره سازی بیشتری را ارائه دهند.

کو همچنین اذعان داشت که   میانگین قیمت فروش هر چهار مدل آیفون ۱۴ در مجموع حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت. بااین‌حال و با وجود افزایش قیمت، حافظه داخلی مدل پایه آیفون پرو از ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود.

مشخص نیست که آیا مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ نیز با افزایش قیمت مواجه شوند یا خیر، زیرا انتظار می‌رود همچنان تراشه A15 سال قبل را داشته باشند و بسیاری ارتقاهای دیگر را که برای مدل‌های پرو شایعه شده، نداشته باشند. انتظار می‌رود آیفون ۱۴ با نمایشگر ۶.۱ اینچی به فروش برسد اما اینکه با چه میزان حافظه معرفی شوند، هنوز مشخص نیست. در هر صورت باید تا ۱۶ شهریور ماه منتظر ماند و دید آیا این شایعات درست بوده‌اند یا خیر.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


دیدگاه خود را ارسال کنید :