etebarkala snappay
etebarkala snappay

شرکت پگاترون آیفون ۱۳ مینی را مونتاژ می‌کند

0
(0)
طاهره محزون
3 سال پیش
iphone-13-mini-to-be-assembled-by-apple-supplier-pegatron

یکی از شرکت‌های تامین‌کننده اپل که پگاترون (Pegatron) نام دارد، مونتاژ کننده آیفون‌های مینی باقی خواهد ماند. گزارش جدیدی از DigiTimes ادعا می‌کند که در حال حاضر این شرکت سفارش‌های آیفون ۱۳ مینی را در مزایده برنده شده است. 

به گفته برخی منابع، شرکت پگاترون امتیاز تامین بخشی از سفارش‌ها را برای تولید آیفون‌های ۵/۴ اینچی جدید و همچنین آیفون‌های ۶.۱ اینچی به دست آورده است. پیش‌بینی می‌شود که آیفون ۱۳ مینی آخرین مدل ۵.۴ اینچی باشد که روانه بازار می‌شود. احتمالا اپل قصد ندارد از این به بعد مدل مینی را برای گوشی‌های پرچم‌دار خود عرضه کند. خط تولید آیفون‌های مینی برای آیفون ۱۴ متوقف خواهد شد.

طبق گفته مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، یکی از تحلیلگران، اپل دو آیفون ۶.۱ اینچی و دو آیفون ۶.۷ اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد. بنابراین انتظار می‌رود که هم آیفون ۱۴ و هم آیفون ۱۴ پرو در دو مدل تولید شوند.

iphone 13 mini

شرکت پگاترون بعد از فاکسکان (Foxconn) دومین تامین کننده اپل است. این شرکت در ماه فوریه ۱۴.۲ میلیون دلار برای خرید زمین کارخانه در چنای هند هزینه کرد. اواخر سال ۲۰۲۰ هیئت مدیره این شرکت تصویب کرده بود که ۱۵۰ میلیون دلار برای ساخت اولین کارخانه تولید آیفون در این کشور هزینه شود. شاید به یاد بیاورید که در نوامبر ۲۰۲۰ اپل همکاری خود را با پگاترون متوقف کرد. دلیلش این بود که پگاترون در برنامه کارگری دانشجویان مرتکب تخلف شده بود.

اپل شرکت پگاترون را محدود کرد و به نظر نمی‌رسید که این قضیه روی تجارت اپل تاثیر زیادی داشته باشد اما پیش‌بینی می‌شد که پگاترون امتیاز تامین سفارش‌های آیفون ۱۲ را از دست بدهد و این امتیاز به شرکت Luxshare واگذار شود. البته باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر بمانیم.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.macrumors.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :