etebarkala snappay
etebarkala snappay

آیپد مینی به‌زودی با قلم و طراحی جدید معرفی می‌شود

5
(1)
رضا کریمی
3 سال پیش
آیپد مینی به‌زودی با قلم و طراحی جدید معرفی می‌شود

هر روز اطلاعات بیشتری در مورد آیپد مینی نسل ۶ منتشر می‌شود. آخرین افشای منتشرشده نشان می‌دهد این محصول از طراحی جدید برخوردار خواهد بود. بر اساس توییت ماجین بو (Majin Bu)، میزان تغییرات در طراحی این آیپد مینی جدید بیشتر از حد انتظار خواهد بود. در تصاویری که این کاربر منتشر کرده می‌توانیم سوراخ های بلندگو و دکمه روشن/خاموش را در بالای دستگاه به همراه دکمه‌های تنظیم صدا به وضوح مشاهده کنیم.

به نظر می‌رسد که اپل می‌خواسته یک قلم ا اندازه کامل را در کنار آیپد مینی جدید قرار دهد و دکمه‌های تنظیم صدا مانع از کار می‌شدند. آیپد جدید شبیه آیپد ایر ۱۰.۹ اینچی فعلی است و طراحی تمام صفحه و لبه‌های مربع شکل دارد. دکمه هوم MIA است و سنسور Touch ID می‌تواند روی دکمه روشن/خاموش تبلت تعبیه شود که بالای قاب قرار دارد.

این مطلب را هم بخوانید: تاریخچه اپل

این اولین بار است که چنین چیزی را در iPad مشاهده می کنیم؛ زیرا در مدل قبلی دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار داشت. ما رندرهای قبلی دستگاه را دیده بودیم؛ اما آنها هیچ تغییری در محل قرارگیری دکمه‌های تنظیم صدا نداشتند. شنیده می‌شود که اپل در حال کار روی قلم اپل کوچکتر است که کاملاً با آیپد مینی جدید و سنسور اثر انگشت کوچکتر آن مطابقت داشته باشد.

اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که آیپد مینی جدید ممکن است با پنج مختلف رنگ، مثل جدیدترین آی مک، آیپد ایر و غیره معرفی شود. این تبلت جدید می‌تواند نمایشگر ۸.۴ اینچی Liquid Retina تمام صفحه دارد و از از قلم اپل نسل سوم پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود مجهز به حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸و ۲۵۶ گیگابایت و پردازنده ۵ نانومتری A 14 Bionic اپل باشد. البته ممکن است بخشی از این اطلاعات درست نباشد و به نظر می‌رسد که مدل‌های جدید آیپد در رویداد پخش تلویزیونی کالیفرنیا فردا ساعت 1 بعد از ظهر به وقت EST رونمایی نخواهد شد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعpocketnow.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :