etebarkala snappay
etebarkala snappay

گوشی تاشوی هواوی Mate V در تاریخ ۲۳ دسامبر عرضه خواهد شد

0
(0)
طاهره محزون
2 سال پیش
گوشی تاشوی هواوی Mate V در تاریخ ۲۳ دسامبر عرضه خواهد شد

یکی از کارشناسان Weibo فاش کرده است که گوشی تاشوی هواوی Mate V قرار است در تاریخ 23 دسامبر در کنار سایر محصولات عرضه شود. گوشی Mate V کانون شایعات بوده است و ترکیبی از تیزرهای رسمی، شایعه‌های مختلف و یک پتنت احتمالی مرتبط، جزئیات بیشتری را در مورد این دستگاه ارائه می‌دهد. در واقع، مطابق با شایعه‌های قبلی، به نظر می‌رسد Mate V از لوله حرارتی منحصربه‌فردی بهره می‌برد که برای فرآیند اتلاف گرما در گوشی‌های هوشمند تاشو کارآمدتر طراحی شده است.

فرآیند اتلاف گرما در گوشی‌های هوشمند تاشو

هواوی یک رویداد برنامه ریزی شده برای ۲۳ دسامبر دارد و محصولات جدید شامل لپ‌تاپ، تلویزیون و یک گجت پوشیدنی هوشمند است. به نظر می‌رسد هواوی Mate V، بر اساس بیانیه اطلاعاتی Weibo، اصلی‌ترین محصول در رویداد ۲۳ دسامبر باشد. به نظر می‌رسد یک تیزر لو رفته هوآوی به عرضه در ۲۳ دسامبر اعتبار می‌بخشد. تیزر هواوی چیزی را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد یک گوشی تاشو بسته است که قول داده شده بود در اواخر دسامبر ۲۰۲۱ عرضه شود.

طراحی نوآورانه لوله حرارتی در هواوی Mate V در سال ۲۰۲۰ برای هواوی به ثبت رسیده است، که ممکن است اثبات قطعی نباشد، اما پتنت منتشر شده در حال حاضر می‌تواند تا حدودی از این شایعه پشتیبانی کند. لوله حرارتی منعطف در طول Mate V خواهد بود و احتمالا بهبودهای قابل توجهی در مدیریت گرما و کارایی کلی دستگاه ارائه می‌دهد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :