etebarkala snappay
etebarkala snappay

تبلت ۱۱ اینچ اچ پی با دوربین چرخان با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد

5
(1)
حسین رجب چالی
2 سال پیش
تبلت ۱۱ اینچ اچ پی با دوربین چرخان با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد

اچ پی برای اولین بار تبلت ۱۱ اینچی خود را در در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد و حالا این تبلت با قیمت ۴۹۹ دلار در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسد. تبلت ۱۱ اینچی جدید اپل HP دارای یک دوربین چرخان، با پردازنده Intel Pentium Silver N6000 و فقط یک پیکربندی حافظه است. می‌توان این تبلت را با یا بدون کیبورد خریداری کرد و در سایت Best Buy به فروش می‌رسد.

تبلت اچ‌پی دارای نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴.۶ درصد با پوشش فضای رنگی ۱۰۰ درصد sRGB و پشتیبانی از ورودی قلم فعال است. Pentium Silver N6000 یک پردازنده Jasper Lake با TDP یا طراحی توان حرارتی ۶ وات، چهار هسته، سرعت بوست کلاک ۳.۳ گیگاهرتز و کارت گرافیک Jasper Lake 32 EU Intel UHD است.

تبلت ۱۱ اینچ اچ پی با دوربین چرخان با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد-1

این تبلت از رم ۴ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و از Windows 11 Home روی حالت S استفاده می‌کند. تبلت اچ‌پی از پورت USB-C برای شارژ و اتصال دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کند و حسگر اثر انگشتی نیز داخل دکمه پاور آن جای گرفته است.

تبلت ۱۱ اینچ اچ پی با دوربین چرخان با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد-2

تبلت مورد نظر در سایت Best Buy با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس است و پکیج آن به همراه کیبورد، ۵۹۹ دلار قیمت دارد. این کیبورد نور پس‌زمینه ندارد و اچ‌پی آن را به صورت جداگانه نمی‌فروشد. همچنین، این تبلت در نوع رنگ نقره‌ای طبیعی (Natural Silver) به فروش می‌رسد.

از این مطلب چقدر راضی بودید؟

روی ستاره کلیک کنید تا نظرتون ثبت بشه

5 / 5. تعداد رای دهندگان: 1

تا حالا امتیازی برای این مطلب ثبت نشده؛ با ثبت نظرتون مارو خوشحال می‌کنید


منبعwww.gizmochina.com

دیدگاه خود را ارسال کنید :